Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-03, 16:06
  #61
Medlem
Christer Sjögren måste det vara!

Han uppfyller ju samtliga kriterier för att få mycket fitta

* Dansbandsmusiker
* En av sveriges mest kända män
* Ser bra ut/sliskigt leende
* Turnerat sen hjulet uppfanns
Citera
2008-09-03, 16:10
  #62
Medlem
ubersantas avatar
Det är många här som blandar ihop bregreppen.

Det är skillnad mellan artister som KAN fått mest fitta, och dom som faktiskt FÅTT mest fitta.

Per Gessel med Björn Borg och Ingmar Stenmark är definitivt bland dom svenskarna som kunnat få mest fitta om de velat, men ingen av dom var knullmagneter utan verkar ha valt stadiga förhållanden (i Borgs och Stenmarks fall - äldre damer som lurat skjortan av dom).

Idrottsstjärnor i lagsporter brukar ha en bra track-record, liksom musikartister. (Amerikanske basketspelare Wilt "The Stilt" Chamberlain påstår att han lägrat 20 000 kvinnor). Anledningen till detta är deras kringflackande ungkarlsliv, kombinerat med stjärnstatus - en mix som gör det både lätt att få kvinnor, samtidigt som det är svårt att ha stadiga förhållanden och ONS prioriteras.

Därför tror jag att svenska dansbandsartister, popidoler och fotbollsspelare/hockeyspelare ligger bra till för nominering.

Utöver dessa kriterier krävs det även en besatthet i sex, något som inte är så vanligt som många här tror. Jag har därför ingen bra gissning på vilken svensk som lägrat mest, men jag hade letat bland ovanstående kategorier.
Citera
2008-09-03, 16:18
  #63
Medlem
Gothenburgers avatar
New York Rangers var ju ökända för sitt påsättande på den kanadensiska tundran under bortamatchturneerna på 70-talet, hade vi någon svensk i Rangers vid den tiden? Anders Hedberg?
Citera
2008-09-03, 16:24
  #64
Avstängd
svaret är :

Joey Tempest och eller de andra i Europe när de var som störst..

De var visst ökända inom branschen för sina eskapader...
Citera
2008-09-03, 16:34
  #65
Avstängd
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
New York Rangers var ju ökända för sitt påsättande på den kanadensiska tundran under bortamatchturneerna på 70-talet, hade vi någon svensk i Rangers vid den tiden? Anders Hedberg?
Lokalrivalerna New York Islanders tog inte för sig på samma sätt? I så fall kan ju Susanna och Jenny Kallur ha en del halvsyskon på den kanadensiska vischan. Deras pappa Anders spelade ju i Islanders vid denna tid.

Ett annat namn som kommer upp i huvudet är Lasse Lönndahl.
Citera
2008-09-03, 16:38
  #66
Medlem
Hagamannen
Citera
2008-09-03, 16:50
  #67
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Ett annat namn som kommer upp i huvudet är Lasse Lönndahl.

Lönndahl var nog inte så mycket för fitta. Han har visserligen en dotter, men är nog mer gay än straight.

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-09-03, 17:02
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Det är många här som blandar ihop bregreppen.

Det är skillnad mellan artister som KAN fått mest fitta, och dom som faktiskt FÅTT mest fitta.

Per Gessel med Björn Borg och Ingmar Stenmark är definitivt bland dom svenskarna som kunnat få mest fitta om de velat, men ingen av dom var knullmagneter utan verkar ha valt stadiga förhållanden (i Borgs och Stenmarks fall - äldre damer som lurat skjortan av dom).

Idrottsstjärnor i lagsporter brukar ha en bra track-record, liksom musikartister. (Amerikanske basketspelare Wilt "The Stilt" Chamberlain påstår att han lägrat 20 000 kvinnor). Anledningen till detta är deras kringflackande ungkarlsliv, kombinerat med stjärnstatus - en mix som gör det både lätt att få kvinnor, samtidigt som det är svårt att ha stadiga förhållanden och ONS prioriteras.

Därför tror jag att svenska dansbandsartister, popidoler och fotbollsspelare/hockeyspelare ligger bra till för nominering.

Utöver dessa kriterier krävs det även en besatthet i sex, något som inte är så vanligt som många här tror. Jag har därför ingen bra gissning på vilken svensk som lägrat mest, men jag hade letat bland ovanstående kategorier.

Här är jag nog beredd att instämma.

Kändis av någon typ = Tillfällen och möjligheter
Sexmissbrukare = Vilja, dådkraft och uthållighet.

Detta kombinerat i någon form torde det vara den ultimata konstellationen.
Citera
2008-09-03, 17:08
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Här är jag nog beredd att instämma.

Kändis av någon typ = Tillfällen och möjligheter
Sexmissbrukare = Vilja, dådkraft och uthållighet.

Detta kombinerat i någon form torde det vara den ultimata konstellationen.

Vilket leder oss till *fanfar*

TITO BELTRAN
Citera
2008-09-03, 17:08
  #70
Medlem
alphaonees avatar
Berghagen, onekligen en hel del milffi**a efter alla år på skansen
Citera
2008-09-03, 17:10
  #71
Avstängd
DonJohnsons avatar
Glenn Hysén
Citera
2008-09-03, 17:57
  #72
Avstängd
Man måste nog väga in tidsaspekten också. Säkert en fördel för sammanräkningens del att ha härjat runt under 60 o 70 talen. Sämre dock under aidshysterin på 80 talet. Jag kommer inte på ett bra namn men jag tror på musiker snarare än idrottare. Sannolikt en man. Närmare 60 bast i dag, med kvinnotycke.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback