Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-09-01, 16:47
  #1
Medlem
Ecnals avatar
Otroligt att Pure Pwnage inte ens verkar existera på flashback, får upp en 4, 5 inlägg när jag söker på det..
Jag antog att den här hamnar i spelrelaterat, kunde vara i humor men ingen skulle fatta vad det handlar om eftersom alla inte spelar spel där Men flyttas om nödvändigt

Hursomhelst, Pure Pwnage är en fiktiv dokumentärfilm om;
Jeremy(aka Teh_pwnerer) som mestadels av tiden spenderar sina dagar "pwning n00bs"
Kyle, Jeremys yngre bror, filmar dokumentären och följer för det mesta efter Jeremy när han pratar om hur mycket han äger.
Doug(fps_doug) är väll mest känd för sitt "BOOM! HEADSHOT!" Han verkar vara psykopat.

Så ja, vad tycker ni andra om avsnitten? bra/dåliga? någon som köpt något från noobstore'n? Vad tycker ni om serierna?

Sist men inte minst länk till hemsidan; http://www.purepwnage.com
Citera
2008-09-01, 16:51
  #2
Medlem
Skäggbiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecnal
Otroligt att Pure Pwnage inte ens verkar existera på flashback, får upp en 4, 5 inlägg när jag söker på det..
Jag antog att den här hamnar i spelrelaterat, kunde vara i humor men ingen skulle fatta vad det handlar om eftersom alla inte spelar spel där Men flyttas om nödvändigt

Hursomhelst, Pure Pwnage är en fiktiv dokumentärfilm om;
Jeremy(aka Teh_pwnerer) som mestadels av tiden spenderar sina dagar "pwning n00bs"
Kyle, Jeremys yngre bror, filmar dokumentären och följer för det mesta efter Jeremy när han pratar om hur mycket han äger.
Doug(fps_doug) är väll mest känd för sitt "BOOM! HEADSHOT!" Han verkar vara psykopat.

Så ja, vad tycker ni andra om avsnitten? bra/dåliga? någon som köpt något från noobstore'n? Vad tycker ni om serierna?

Sist men inte minst länk till hemsidan; http://www.purepwnage.com

Helt otrolig serie .. dock så har de gått ifrån fokusen på spelandet lite. Dock så kan jag tycka att de nyare avsnitten har sin charm trots det.

YUUUYUUUU IS THAT TEH SCHOOLBUS?
Citera
2008-09-01, 16:58
  #3
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecnal
Otroligt att Pure Pwnage inte ens verkar existera på flashback, får upp en 4, 5 inlägg när jag söker på det..
Jag antog att den här hamnar i spelrelaterat, kunde vara i humor men ingen skulle fatta vad det handlar om eftersom alla inte spelar spel där Men flyttas om nödvändigt

Hursomhelst, Pure Pwnage är en fiktiv dokumentärfilm om;
Jeremy(aka Teh_pwnerer) som mestadels av tiden spenderar sina dagar "pwning n00bs"
Kyle, Jeremys yngre bror, filmar dokumentären och följer för det mesta efter Jeremy när han pratar om hur mycket han äger.
Doug(fps_doug) är väll mest känd för sitt "BOOM! HEADSHOT!" Han verkar vara psykopat.

Så ja, vad tycker ni andra om avsnitten? bra/dåliga? någon som köpt något från noobstore'n? Vad tycker ni om serierna?

Sist men inte minst länk till hemsidan; http://www.purepwnage.com

De är riktigt roliga. En favorit är när Jeremy står och skriker "china inf is for noobs" vid en demostration mot Kina.

Vissa avsnitt är dock bättre än andra. De i början när man får se Doug psyka ur och hämta kniven för att man går snabbare är grymt roliga.
Citera
2008-09-01, 17:17
  #4
Medlem
Ecnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiffen


Helt otrolig serie .. dock så har de gått ifrån fokusen på spelandet lite. Dock så kan jag tycka att de nyare avsnitten har sin charm trots det.

YUUUYUUUU IS THAT TEH SCHOOLBUS?
Håller med till fullo, är inte så mycket spelande och mer relationer till vänner och bekanta hit och dit, men som du sa, den har kvar sin charm.

Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
De är riktigt roliga. En favorit är när Jeremy står och skriker "china inf is for noobs" vid en demostration mot Kina.

Vissa avsnitt är dock bättre än andra. De i början när man får se Doug psyka ur och hämta kniven för att man går snabbare är grymt roliga.
"I was thinking about joining the army, its basicly like fps but whit better graphics.."
Citera
2008-09-02, 15:28
  #5
Medlem
qpXs avatar
Grym serie !

Som sagt tidigare i tråden är de tidiga avsnitten med FPS_Doug riktiga bra, även då jeremy lär sig av teh masterer att bli pro

så jävla bra !
Citera
2008-09-02, 15:36
  #6
Medlem
Ecnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qpX
Grym serie !

Som sagt tidigare i tråden är de tidiga avsnitten med FPS_Doug riktiga bra, även då jeremy lär sig av teh masterer att bli pro

så jävla bra !
ja, avsnitten har en stor olikhet från början tills nu.. Fast i de nya avsnitten är Doug också med.. Hoppas min Ring of Pwnage kommer snart

Edit; Läste just att Brucie från GTA IV är återskapad från Doug, De är ju väldigt lika med tatueringar och all sin "energi" i kroppen
Citera
2008-09-02, 15:45
  #7
Medlem
setermannens avatar
Det är ju sjukt styggt, men inget jag kollar på dagligen direkt. Boom headshot!
Citera
2008-09-02, 17:17
  #8
Medlem
LifeIsALoops avatar
Denna serie är suverän =)
Ska bli kul med nästa episod
Citera
2008-09-02, 17:25
  #9
Medlem
Evil_Santas avatar
Såg serien i början precis när de hade släppt andra avsnittet eller något. Såg fram till han började snacka world of warcraft ungefär, inte sett sen dess. Det var ganska roligt.
Citera
2008-09-02, 17:30
  #10
Medlem
LifeIsALoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Såg serien i början precis när de hade släppt andra avsnittet eller något. Såg fram till han började snacka world of warcraft ungefär, inte sett sen dess. Det var ganska roligt.
Då har du missat en del :P serien spårar ur rätt rejält ett tag.. hehe.. humor.
Citera
2008-09-02, 17:41
  #11
Medlem
Ecnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Såg serien i början precis när de hade släppt andra avsnittet eller något. Såg fram till han började snacka world of warcraft ungefär, inte sett sen dess. Det var ganska roligt.
Varför har du inte tittat sen dess? Om World of Warcraft var anledningen tycker jag du kan lugna ner dig lite för det var ute ur bilden för länge sen.. eller mja, spel i huvudtaget är inte så inne i serien nu.
Men ja, börja titta igen! Det är väldigt roligt

Edit; Kollade in forumet bara för att, gud vad krystat allt "1337-speak" känns
Citat:
PP DISCUSHUN
this is where n00bs can tell me liek how much i pwn n stuf lol
__________________
Senast redigerad av Ecnal 2008-09-02 kl. 17:44.
Citera
2008-09-02, 17:46
  #12
Medlem
Vamoss avatar
fps-doug kände man ju till sedan innan, visste dock inte om serien som låg bakom
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback