Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-09-01, 15:24
  #1
Medlem
Doug Stanhope kommer till Stockholm och Södra Teatern den 6 september.

Vilka ska gå?

Här är lite filmer för att locka de som inte redan upptäckt den bästa komikern sedan Bill Hicks:

http://www.youtube.com/watch?v=gQEcMTSgg5w

http://www.youtube.com/watch?v=sKxnICixF7g
Citera
2008-09-01, 15:56
  #2
Medlem
Fargashs avatar
Hur i hela friden kan jag ha missat detta?! Jag är väl skapligt sent ute om jag vill ha biljetter?

Kunde du inte skapat den här tråden för en månad sedan?
Citera
2008-09-01, 23:56
  #3
Medlem
Nej! Du är inte för sent ute.

Det är 100 biljetter sålda och Södra Teatern rymmer 400.

Henrik Schyffert öppnar!

Säg åt alla dina kompisar! Sprid kärleken!

Jag såg honom i Los Angeles i juli och det var helt sanslöst bra. Bara nytt material, han kör ingenting från No Refunds längre.
Citera
2008-09-02, 19:43
  #4
Medlem
JackSkellingtons avatar
Jag köpte min biljett idag! Hoppas det blir grymt!
Citera
2008-09-03, 04:25
  #5
Medlem
Det kommer garanterat bli grymt... trots hans egna påstående att "if you've seen me three times, one of them sucked really bad".

Det ska bli intressant att se hur han vänder materialet till den svenska publiken. När jag såg honom i Los Angeles var det ganska mycket lokala referenser till ställen där. De klipp jag sett från England visar en del material som handlar om ställen i England. Och när han var i Irland så sa förklarade ju han bland annat förekomsten av irländska pedofiler med att "Irish women are too ugly to rape". Så frågan är om han kommer att behandla "Sverige" i någon mening...

Hur som helst hoppas jag att han drar historien om när en läkare han träffat skakade hand INUTI en kvinnas vagina, det var det bästa jag hört på väldigt länge.
__________________
Senast redigerad av larsxe 2008-09-03 kl. 04:33.
Citera
2008-09-05, 14:52
  #6
Medlem
Såg det av en slump på hans hemsida igår(torsdag). Inom en minut var kontokortet uppe för biljettköp
Citera
2008-09-09, 18:33
  #7
Medlem
Nå, hur var det?

Eftersom jag var för pank för att köpa biljett sitter jag nästan lite skadeglatt o hoppas att han hade en dålig kväll. Men bara nästan. Jag är en snäll människa egentligen.
Citera
2008-09-09, 19:52
  #8
Medlem
JackSkellingtons avatar
Det var jävligt grymt!

Henrik Schyffert och Petra någonting värmde upp. Schyffert gillar jag som fan och han gjorde iaf inte mig besviken. Petra-bruden va väll okej men inte på Schyfferts nivå.

Dough Stanhope va precis så bra som jag förväntat mig, trots att han hela tiden gled iväg från det tänkta materialet. Älskade hans förslag på hur man ska stoppa överbefolkningen! Jag hade ont i käkarna efteråt för att jag skrattade så mkt..

Det va min åsikt, hoppas någon annan som va där kan skriva sin så man kan se om jag är helt ute å cycklar!
Citera
2009-07-02, 22:18
  #9
Medlem
Selbstmords avatar
Nu tänkte jag necroposta den här tråden eftersom det känns rätt meningslöst att göra en ny tråd för just det ändamålet jag ämnar skriva här.

Doug Stanhope dyker upp på Södra teatern den 9:e september igen, och jag föreslår att alla som inte gick förra året gör det nu, när han är som vassast.

Jag fick höra att han skulle köra den 8:e också, men jag det står inget om det på södra teaterns hemsida.

Dessutom verkar det som att det inte går att boka några biljetter, av någon anledning. De kanske är slut, redan?
Citera
2009-07-08, 08:28
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Selbstmord
Jag fick höra att han skulle köra den 8:e också, men jag det står inget om det på södra teaterns hemsida.

Dessutom verkar det som att det inte går att boka några biljetter, av någon anledning. De kanske är slut, redan?

enligt hans hemsida så är han i sthlm den 9:e och i gbg den 10:e (storan)

Detta får man inte missa
Citera
2009-07-08, 08:43
  #11
Medlem
Vilsens avatar
Är hemsidan paj eller är biljetterna slut?
Citera
2009-07-09, 17:53
  #12
Medlem
marcus90_kungs avatar
Vem snor han skämt av nu när Bill Hicks är död då?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback