Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-11, 04:39
Medlem
Rest in peace.
Citera
2024-02-11, 13:59
Medlem
Agitatzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Gjorde inte Qristina och Paulo Roberto något slags gästspel i Big brother för många år sedan.
De började kivas som ledde till brottning som snabbt urartade till rätt allvarlig variant och där Paulo fick ta i ordentligt för att få övertaget.
Blev rätt awkward stämning.

Sökte men hittade tyvärr inget på nätet om detta.
Men jag har inte drömt det.

Du blandar inte ihop det med gången Roberto blev nedbrottad och fasthållen av en tolvåring? Gav sedan igen genom att suckerpuncha barnet efter han blivit släppt.
Citera
2024-02-11, 15:23
Medlem
Vad hade sonen för etnisk bakgrund? https://twitter.com/AntiWhiteWatch1/status/1748757755538571442
Citera
2024-02-11, 15:48
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agitatze
Du blandar inte ihop det med gången Roberto blev nedbrottad och fasthållen av en tolvåring? Gav sedan igen genom att suckerpuncha barnet efter han blivit släppt.
Nää. Aldrig hört talas om. Sökte och hittade ett klipp på det du beskriver. Den killen var stor och 16 enligt journalisten. Paulo ser ut att ta sig loss, brotta ned killen och avslutningsvis bitchslappa honom.
Enligt honom själv blev han sur då killen hade suttit på hans huvud. Men ångrade att han slappa honom. Tappade fattningen.

Nej, jag är 99,9 på att det jag pratar om var med Qristina i Big brother.
Citera
2024-02-11, 16:22
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Gjorde inte Qristina och Paulo Roberto något slags gästspel i Big brother för många år sedan.
De började kivas som ledde till brottning som snabbt urartade till rätt allvarlig variant och där Paulo fick ta i ordentligt för att få övertaget.

Det var deltagaren Blondie och Paolo som skojbråkade varpå Paolo tände till och bröt nåt revben på Blondie.
Blondie var en stor idiot så det var väl ingen som direkt la fingrarna mellan
Citera
2024-02-11, 19:25
Medlem
volvo 240s avatar
Jag trodde det var en karl när jag såg första avsnittet av farmen. Vbissar människa. Men ändå trist att hon gick bort.
Citera
2024-02-12, 23:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
RIP Qristina, låt oss för evigt komma ihåg bråket mellan henne och riksbögen Nalle i Club Goa!

https://youtu.be/52K3nLCDNPY?si=xh_TuwXTqzLq-Jtb
Det här är ju bara världens egotrip är ett citat jag alltid sprider omkring mig i livet för att sätta folk på pottan
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-12 kl. 23:15.
Citera
2024-02-12, 23:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Stämmer var den manlige deltagaren Sven-åke som plockade gräs från dörrkransen och rullade en cigg så han fick tyst på kärringen

finns här att bevittna 6.19 in

https://www.tv4play.se/video/092e69a787c5db90c935/avsnitt-8
Vad tror vi för dödsorsak? hon hade ju cancer återfall under inspelningen av Farmen som jag förstod det eller så var det nån struma? som gjorde så att hon sket blod, jag gissar på cancer comeback eller skrumplever pga av sprit och knark eller KOL pga just den rökan som Sven Åke gav henne på bron, uppenbart att hon inte skulle nå full livslängd iaf, ingen kan vara förvånad över att hon inte blev 95
Citera
2024-02-16, 03:08
Medlem
Visst, jättetråkigt att dö. Det ska vi alla göra, så vila i frid. Men bara för man går och dör tar det inte bort det faktum att kärringen var en riktig jäkla otrevlig, egotrippad översittare till ragata. En människa jag aldrig skulle vilja umgås med... ett riktigt praktsvin rent ut sagt. Kollar om Farmen från 2001 och fyfan säger jag. Redan från dag 1 visar hon sina sjuka psykopatdrag och narcissism ....Usch vilken jobbig människa
Citera
2024-02-16, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dweeeb
Visst, jättetråkigt att dö. Det ska vi alla göra, så vila i frid. Men bara för man går och dör tar det inte bort det faktum att kärringen var en riktig jäkla otrevlig, egotrippad översittare till ragata. En människa jag aldrig skulle vilja umgås med... ett riktigt praktsvin rent ut sagt. Kollar om Farmen från 2001 och fyfan säger jag. Redan från dag 1 visar hon sina sjuka psykopatdrag och narcissism ....Usch vilken jobbig människa

Otrevlig: JA
Översittare: JA
Psykopat: Betvivlar starkt. Skitjobbig och cp-arg hela tiden vilket tyder på det motsatta. En psykopat är inställsam och manipulativ.

Tror helt ärligt inte att hon var egotrippad heller egentligen. Bara ett fruktansvärt temperament.
Citera
2024-02-17, 09:01
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Jag tror du tänker på när Robinson-Robban brottade ner henne som något slags prank i programmet Realitystjärnorna på godset. Qristina blev fly förbannad på riktigt, och det blev pinsamt stel stämning.
Citera
2024-04-05, 21:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad tror vi för dödsorsak? hon hade ju cancer återfall under inspelningen av Farmen som jag förstod det eller så var det nån struma? som gjorde så att hon sket blod, jag gissar på cancer comeback eller skrumplever pga av sprit och knark eller KOL pga just den rökan som Sven Åke gav henne på bron, uppenbart att hon inte skulle nå full livslängd iaf, ingen kan vara förvånad över att hon inte blev 95
Rätt! det var KOL https://www.svenskdam.se/noje/tv4s-beslut-efter-qristina-ribohns-dod/10158177
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in