• 1
  • 2
2008-08-28, 22:35
Medlem
smokezors avatar
http://www.kaotic.com/4991_Girl-Inha...ner-A-Day.html

Här är det bevis på att sniffning skadar iaf, förstår inte hur man kan bli beroende av att sniffa gas. Den där filmen borde dom visa för alla p12s som sitter med glade flaskan. Fyfan för sniffning
Citera
2008-08-28, 22:45
Medlem
silbersteins avatar
Förvånansvärt fräsh för att dra i sig 10 flaskor av den där skiten per dag. Men jävligt tragiskt helt klart. Sånt här får ju heroinister att framstå som glamorösa.
Citera
2008-08-28, 22:55
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silberstein
Förvånansvärt fräsh för att dra i sig 10 flaskor av den där skiten per dag. Men jävligt tragiskt helt klart. Sånt här får ju heroinister att framstå som glamorösa.
tycker också de verkar märkligt "friska", men det lär ju knappast bli mycket bättre om de slutar dra i sig skiten heller, som det är med de flesta andra droger. och varför köpa nån dyr datorrengöringsprodukt om man bara är ute efter lösningsmedel? butangas eller lim borde väl ge exakt samma effekt, eller är det något jag missar här?
Citera
2008-08-28, 23:15
Medlem
evilclowns avatar
.....

Citat:
Ursprungligen postat av stillton
tycker också de verkar märkligt "friska", men det lär ju knappast bli mycket bättre om de slutar dra i sig skiten heller, som det är med de flesta andra droger. och varför köpa nån dyr datorrengöringsprodukt om man bara är ute efter lösningsmedel? butangas eller lim borde väl ge exakt samma effekt, eller är det något jag missar här?

Kanske är rea "Köp 10 betalar för 5"
Citera
2008-08-28, 23:15
Medlem
SjärnJerrys avatar
Vilket pucko... Men var det bara jag som garvade när låten kom igång?
Citera
2008-08-29, 00:28
Medlem
Knivs avatar
Vet inte vad jag ska tycka om filmen. Riktigt sorligt att hon inte bara kan sluta med det och komma ner på ett "normalt" stadie igen som med de flesta droger.
Visst var det lite halvroligt med låten men samtidigt synd om henne.
Citera
2008-08-29, 00:54
Medlem
Fuckts avatar
Om denna filmen ska försöka vara avskräckande så lyckades skaparna då inte att övertyga mig. Jag har min hjärna som vet själv hur farligt det är men på filmen tycker jag inte att det framgår så mycket`avskräckande otrevligheter.

När dom grep henne skrattade jag dock men vad ska det hjälpa att arrestera henne? Hon kommer ju ändå inte att kunna hållas anhållen någon längre tid. Hon kanske kommer att få ett litet upehåll men sen..?

Och sen är ju frågan hur hon kan leva sitt liv sådär, tänkte mest hur hon får tag på pengar osv eftersom jobb tror jag att är uteslutet.
Citera
2008-08-29, 01:07
Medlem
MinSmurfs avatar
Sjukt onödigt och lite fjortis varning att sniffa/boffa. Det är enligt min mening det farligaste man kan göra. Man kan köra E varje helg i 10år och ändå fixa att sköta ett jobb och utan att få några allvarliga men. Eller så kan man sniffa tinner i 6 månader och bli efterbliven för hela livet!

Tur att man sållade sig till CS gänget i plugget, dom få thinnertokarna har det inte blivigt nått av.
Citera
2008-08-29, 02:07
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinSmurf
Sjukt onödigt och lite fjortis varning att sniffa/boffa. Det är enligt min mening det farligaste man kan göra. Man kan köra E varje helg i 10år och ändå fixa att sköta ett jobb och utan att få några allvarliga men. Eller så kan man sniffa tinner i 6 månader och bli efterbliven för hela livet!

Tur att man sållade sig till CS gänget i plugget, dom få thinnertokarna har det inte blivigt nått av.

Nä tyvärr så kan man inte det. Det vore fint om det gick men det håller inte.
Citera
2008-08-29, 06:02
Medlem
UZIdoesITs avatar
Seriöst, detta var väl antingen "en skämt-film" eller en "anti-drog film"??

Hennes morsa skulle seriöst acceptera att hon boffar 10 burkar "hjärnsmält" om dagen?

Hahaha
Citera
2008-08-29, 10:49
Medlem
smokezors avatar
Citat:

Ja men det är nog billigt med sån där skit där. Är säkert extra erbjudande eller något. Men hon kanske älskar just datorrengöringsmedel
Citera
2008-08-29, 11:48
Bannlyst
Har hört att datorrengöringsmedlet ska vara bland de bättre alternativen att sniffa (rusmässigt).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in