2008-08-27, 21:35
Medlem
Hej
Jag planerar att starta en webbplats där man bla annat ska kunna beställa fotoböcker och då är jag ute efter en programvara som jag kan erbjuda mina besökare/kunder att gratis kunna laddaner och skapa fotoböcker (precis som dom flesta liknande sajter har idag)

Jag har sökt med ljus och lykta via google men utan framgång.... Vart kan jag hitta ett sådant liknande program. Har hört att det ska finnas att köpa eller eventuellt att hyra.

Alla tips förslag är välkommna =)
2008-08-27, 21:47
Medlem
KeKeLimes avatar
Om du går in på Fotobok.com så har de ett program man kan använda.
Vet inte, men jag skulle gissa på att det programmet inte enbart är till för fotobok.com utan även andra ställen. Så det kan vara värt att kika på?
2008-08-27, 21:50
Medlem
tyvärr

Tack för tipset men tyvärr äger dom "rättigheterna" till det programet. Och så sparar den i ett filformat som bara deras tryckeri i Tyskland kan ta emot.
2008-08-28, 05:44
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikal
Hej
Jag planerar att starta en webbplats där man bla annat ska kunna beställa fotoböcker och då är jag ute efter en programvara som jag kan erbjuda mina besökare/kunder att gratis kunna laddaner och skapa fotoböcker (precis som dom flesta liknande sajter har idag)

Jag har sökt med ljus och lykta via google men utan framgång.... Vart kan jag hitta ett sådant liknande program. Har hört att det ska finnas att köpa eller eventuellt att hyra.

Alla tips förslag är välkommna =)

Ett tips är att du kanske skulle sökt på Flashback också för att då se att det finns en avdelning för webutveckling där jag tror att den här tråden passar bättre?
2008-08-28, 09:30
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Ett tips är att du kanske skulle sökt på Flashback också för att då se att det finns en avdelning för webutveckling där jag tror att den här tråden passar bättre?

Så rätt så.
Vi låser här.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in