Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-11-18, 15:05
  #13
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Jomenvisst rockstjärna plus ung flickvän, det köper jag. Men i Kiedis fall är det ju liksom lite värre än så, det ser ut att vara väldigt unga flickor han gillar.
Red Hot Chili Pedders
Citera
2008-11-25, 15:06
  #14
Medlem
backwoodss avatar
hans dåvarande flickvän vilken han har barn med är 25år
Citera
2015-03-23, 13:55
  #15
Medlem
Kiedis verkar vara en rätt intressant människa, bla baserat på de texter han skriver..

Men även jag, som iof uppskattade boken har lite svårt att ta till sig det han skriver. -Det liksom måste vara droger och sex ut till galenheter.
Är ju rätt unik isf som heroinist att ha kunnat utveckla en riktigt fin fysik, från att ha varit en räka i början av deras karriär. Det liksom spricker någonstans i historien känns det som, men det var en intressant historia hursomhelst.

Den mest ärliga boken gällande rockbiografier måste väl vara duff Mcaghans, som beskrev sin sårbarhet, sitt drogande som flykt från panikångest..OT, Men rekomenderas

Förövrigt ser jag fram emot nästa?? Skiva med RHCP som jag alltid gjort sen jag började följa dom för 20 år sedan.
Dom utvecklas och är i ständig rörelse.

Någon som vet mer än lösa rykten om en ny skiva börjat spikas?
__________________
Senast redigerad av Brandsegel 2015-03-23 kl. 14:02.
Citera
2015-03-23, 13:59
  #16
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandsegel
Kiedis verkar vara en rätt intressant människa, bla baserat på de texter han skriver..
Men även jag, som iof uppskattade boken har lite svårt att ta till sig det han skriver.

Är ju rätt unik isf som heroinist att ha kunnat utveckla en riktigt fin fysik, från att ha varit en räka i början av deras karriär.

Hört talas om anabola steroider?
Citera
2015-03-23, 14:04
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandsegel
Är ju rätt unik isf som heroinist att ha kunnat utveckla en riktigt fin fysik, från att ha varit en räka i början av deras karriär.
Är inte jätteunikt, bara ta vilken Hollywood-"hunk" som helst så kan man se att kombinationen knark och steroider funkar hur bra som helst.
Citera
2015-03-23, 14:10
  #18
Medlem
Haha...självklart har jag hört talas om steroider
Men att genom denna tid hållit så jämn fysik kräver även träning. Har ju inte insikt i heroinets kompabilitet med träning- men hitills mig veterligen aldrig hört talas om att en tung heroinist som lyckas ta sig till gymmet,( vilket AK måste använt för att nå denna hyggliga fysik)Borde vara ett hjältedåd isf
Citera
2015-03-23, 14:15
  #19
Medlem
Javisst..vi ser ju massor av filmstjärnor som på några månader når otroliga resultat kontra träningstid.
- läs steroider

Men just heroin är väl ingen direkt pwo och tror inte den drogen ger speciellt stor inspiration till träning..

Men ok. Boken kanske är hans sanna beskrivning. Men jag förbehåller mig rätten att tro att lite är "kryddat" men det förtar inte att AK, och boken är intressanta
Citera
2015-03-24, 18:21
  #20
Medlem
mjukosten78s avatar
Heroinister kan i vissa fall vara ganska högfungerande. Att dom brukar bli smala vrak har med att dom helt enkelt inte har råd att knarka hela tiden och åker på avtändningar och abstinens. Har man stålar och bor i en stad med mycket heroin kan man nog hålla sig ganska fräsch.
Jag har inte läst Kiedis bok kan jag tillägga.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback