Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-08-26, 17:12
  #1
Medlem
Efter att ha läst Anthony Kiedis självbiografi "Scar Tissue" så undrar jag, hur gick det sen?

I slutet av boken var han drogfri, men under hela handlingen åker han ju berg-och-dalbana in och ut genom olika beroenden, och han verkar ha lätt för återfall.

Så jag undrar helt enkelt, är han fortfarande drogfri?
Citera
2008-08-26, 19:40
  #2
Medlem
sicnexs avatar
Hur det egentligen ligger till vet nog bara AK och hans ev langare, men jag brukar dra vissa slutsatser av att lyssna på musiken.. Ju sämre och mer fantasilösa låtarna blir desto mindre droger helt enkelt.
Citera
2008-08-26, 22:09
  #3
Medlem
cyberhawks avatar
Enligt wikipedia är han drogfri sedan några år förutom ozoninjektioner (!?) mot sjukdomen hepatit C.
Citera
2008-08-26, 22:11
  #4
Medlem
Ronilles avatar
Han är nybliven farsa och sa nyligen i en intervju att yoga, hälsokost och annat hokuspokus är hans nuvarande drog. Dock kan man konstatera att han de fakto ser fräsch ut och inte nedpundad...
Citera
2008-11-14, 13:53
  #5
Medlem
flipper1446s avatar
Nu kör HBO igång med en serie baserad på hans uppväxt och självbiografin Scar Tissue. Kan bli hur häftigt som helst om man ser till boken och HBO:s tidigare succéer.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=851281
Citera
2008-11-14, 14:03
  #6
Medlem
Det som är mer intressant är; hur peddo är Kiedis egentligen? Har inte läst boken men han har ju alltid varit tillsammans med tjejer som sett betydligt yngre ut än honom. Alltså inte bara det gamla fenomenet att skaffa sig en yngre upplaga ju äldre man blir utan lite mer osmakligt än så... Det senaste förhållandet är slut (mamman till hans barn). Hon såg ut som en tonåring och han är... hur gammal?
Citera
2008-11-15, 01:27
  #7
Medlem
flipper1446s avatar
Han är rockstjärna. Det kan vara en avgörande ledtråd i ditt mysterium om varför han alltid omger sig av unga flickor. Jag menar, varför inte?
Citera
2008-11-15, 01:37
  #8
Medlem
Samwises avatar
Alltså, Scar Tissues Var Kiedis fabler, där han försökte överträffa Mötley Crüe´s The Dirt, boken är pinsam och har man något i huvudet så vet man att hälften inte stämmer.
Citera
2008-11-17, 15:04
  #9
Medlem
RaydeCacas avatar
Nar jag bodde pa Hawaii sag jag honom vid nagra tillfallen pa on Kauai. Han var da alltid nykter, valtranad och vid god vigor. Vad som slog mig var hur kort han var. Han star listad i imdb.com som 175 cm, men jag tvivlar pa att han ar sa statlig. Jag skulle saga att han ar narmare 170. En liten dvarg helt enkelt!
Citera
2008-11-17, 20:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Alltså, Scar Tissues Var Kiedis fabler, där han försökte överträffa Mötley Crüe´s The Dirt, boken är pinsam och har man något i huvudet så vet man att hälften inte stämmer.


Asså jag vill ju gärna tro att jag har något i huvudet , men visste inte alls att det skulle vara ljug i hans bok.
Jag ifrågasätter dig inte utan är bara intresserad, vilka belägg har du för det?
Citera
2008-11-17, 21:39
  #11
Avstängd
TT Boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajabbat
Asså jag vill ju gärna tro att jag har något i huvudet , men visste inte alls att det skulle vara ljug i hans bok.
Jag ifrågasätter dig inte utan är bara intresserad, vilka belägg har du för det?


Han har inga alls. Han vill bara att boken inte skall vara mer intressant än boken om hans idoler i Mötley Crue.

Stort plus är att han satt Melanie C i Spice Girls. Det skulle jag med vilja
Citera
2008-11-18, 14:26
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flipper1446
Han är rockstjärna. Det kan vara en avgörande ledtråd i ditt mysterium om varför han alltid omger sig av unga flickor. Jag menar, varför inte?

Jomenvisst rockstjärna plus ung flickvän, det köper jag. Men i Kiedis fall är det ju liksom lite värre än så, det ser ut att vara väldigt unga flickor han gillar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback