2008-09-02, 21:34
Medlem
vadå omöjligt att måla i gävle... finns 2 crews som säkert målar minst 1 ång i veckan i den yarden... ch et är samma crew vaje gång, så dom kan dom
Citera
2008-09-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
ja enligt dom som skrivet här

Vem har skrivit att det är omöjligt? Det är väl en jävla skillnad på att man tycker att det är lite "dumt" att måla där, hur fick du det att det är omöjligt?
Citera
2008-09-03, 00:23
Medlem
Paradisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
vadå omöjligt att måla i gävle... finns 2 crews som säkert målar minst 1 ång i veckan i den yarden... ch et är samma crew vaje gång, så dom kan dom

Nu ett crew mindre
Citera
2008-09-03, 13:32
Medlem
embrosios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradisen
Nu ett crew mindre

HAHA fyfan vad jag garva när jag läste det här haha!
Citera
2008-09-03, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Varför det? Vågar de inte stå för vad de håller på med? Vilka patetiska fegisar.

dom är ju oskyldiga tills domen är fälld.. men nu har ja inte hängt med så ja vene om dom redan är fällda..
Citera
2008-09-03, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove

du vet inte vad du snackar om så du kan lika gärna hålla käften. Personen som torskade va iofs inte från staden ens, antagligen därför han åkte fast. Och varför sitter folk som knappt har en aning om hur situationen i gävle ser ut och babblar om nån som blivit haffad? tydligen är det hårt bevakat, annars skulle det inte åka fast utbölingar där.
Citera
2008-09-06, 02:17
Medlem
StillFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
du vet inte vad du snackar om så du kan lika gärna hålla käften. Personen som torskade va iofs inte från staden ens, antagligen därför han åkte fast. Och varför sitter folk som knappt har en aning om hur situationen i gävle ser ut och babblar om nån som blivit haffad? tydligen är det hårt bevakat, annars skulle det inte åka fast utbölingar där.

CUNT som torskade iaf om det var någon som inte redan visste det. Och kan själv säga av egen erfarenhet att det är ganska hårdbevakat där
Citera
2008-09-06, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StillFree
CUNT som torskade iaf om det var någon som inte redan visste det. Och kan själv säga av egen erfarenhet att det är ganska hårdbevakat där

tack, nu vet vi att du är golare.
Citera
2008-09-06, 12:50
Medlem
StillFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batistini
tack, nu vet vi att du är golare.

Självklart att jag är det. Du kan ju hojta till om du vill veta för och efternamn med, crew tillhörighet och massa annat kul. Nej men seriöst, det är inte en snorunge som bor i Gävle som inte vet vem det är som torskade.
Citera
2008-09-06, 16:44
Medlem
Citat:
Självklart att jag är det. Du kan ju hojta till om du vill veta för och efternamn med, crew tillhörighet och massa annat kul. Nej men seriöst, det är inte en snorunge som bor i Gävle som inte vet vem det är som torskade.

det spelar väl ingen roll, det är fortfarande inte din sak att skriva sånt på internet. Tycker du inte själv att du borde veta bättre?
Citera
2008-09-07, 01:14
Medlem
StillFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batistini
det spelar väl ingen roll, det är fortfarande inte din sak att skriva sånt på internet. Tycker du inte själv att du borde veta bättre?

Det här är flashback. Sänk dina förväntningar en smula så slipper du bli så besviken över att en enda liten tag kommer upp.
Citera
2008-09-07, 01:28
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Det här är flashback. Sänk dina förväntningar en smula så slipper du bli så besviken över att en enda liten tag kommer upp.

Jag hänger inte riktigt med här, jag förstår inte varför du inte kan skriva ut vem det är som torskat när han ändå redan torskat?
Det är ju fortfarande inte hans identitet som skrivs ut, utan bara hans tag..
Jag kanske är dum som inte fattar det här, så förklara för mig varför det är dumt att skriva på internet vem det är som torskat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in