Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-23, 01:12
  #1861
Medlem
atts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Iskallt av Olle. Han svarade inte på en enda fråga i finalen utan lät de andra två finalisterna svara fel. Är han den första någonsin som vunnit finalen utan att svara på en enda fråga i finalen?

Ja mycket möjligt. Jag har inte sett så många säsonger, någon som följt programmet länge kanske kan ge bättre besked?

Anmärkningsvärt var också hur kort finalen var, bara några få frågor. Olle tryckte på knappen för att få svara men kom inte in, jag tror inte det var en medveten strategi från hans sida att inte svara.


Kul att Vem vet mest är tillbaka. Rickard i sedvanlig god form.
Citera
2016-08-23, 20:45
  #1862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av att
Ja mycket möjligt. Jag har inte sett så många säsonger, någon som följt programmet länge kanske kan ge bättre besked?
Tror de har skett en eller två gånger tidigare om jag inte minns fel.
Citera
2016-08-23, 20:48
  #1863
Medlem
laprammass avatar
Olle fuckade systemet. Nu är inte svt glada.
Citera
2016-09-05, 19:20
  #1864
Moderator
Dr Kings avatar
Rille svamlar på i kvällens program och försöker få deltagarna att outa sina nick på Flashback
Citera
2016-09-05, 21:16
  #1865
Medlem
teasardigs avatar
Roligt att han namedroppade Flashback! Han sitter säkert själv och läser den här tråden på kvällarna för att se vad folk skriver. Hej Rickard! Bra program idag men du pratade för mycket. Ingen bryr sig om vad finaldeltagarna gör med sina liv.
Citera
2016-09-06, 10:56
  #1866
Medlem
Sven-Dufva1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Rille svamlar på i kvällens program och försöker få deltagarna att outa sina nick på Flashback
Han borde väl ha föregått med gott exempel och först outat sig själv.
Citera
2016-09-15, 19:17
  #1867
Medlem
Soraya tjejen är snygg. men hon får dom lättaste frågorna. producenterna vill ha kvar henne.

Vad är det för katdjur på Kellogs Frostys?

Mingvaser kommer från vilket land?

SI enhet V för spänning?

Vad är Nowruz? (hon e själv iranie)
__________________
Senast redigerad av KalleSvartBoll 2016-09-15 kl. 19:21.
Citera
2016-09-15, 19:45
  #1868
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
Soraya tjejen är snygg. men hon får dom lättaste frågorna. producenterna vill ha kvar henne.

Vad är det för katdjur på Kellogs Frostys?

Mingvaser kommer från vilket land?

SI enhet V för spänning?

Vad är Nowruz? (hon e själv iranie)
På tok för få genuint vackra kvinnor som är med i VVM så varför inte försöka mjölka ur så mycket som möjligt när det väl sker? ;-)
Citera
2016-09-15, 19:54
  #1869
Medlem
Rofers avatar
Nu är jag inte jättebevandrad om klimakteriet, men borde inte Janne ha fått rätt för menopaus?
Citera
2016-09-15, 20:19
  #1870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rofer
Nu är jag inte jättebevandrad om klimakteriet, men borde inte Janne ha fått rätt för menopaus?

Menopaus (av grekiskans mensis, månad) är definierat som tidpunkten för en kvinnas sista menstruation. Under tiden omkring menopaus befinner sig kvinnan i klimakteriet, även kallat övergångsåldern.

så står det på wikipedia. en dum teknikalitet.
Citera
2016-09-16, 21:26
  #1871
Medlem
Uvins avatar
Frågan löd "Vad kallas den övergångsperiod, efter grekiskans ord för kritisk, då kvinnans ägglossning successivt upphör?". "Menopaus" kommer inte från grekiskans ord för kritisk, så det kan inte räknas som rätt.
Citera
2016-09-17, 17:43
  #1872
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
Soraya tjejen är snygg. men hon får dom lättaste frågorna. producenterna vill ha kvar henne.

Vad är det för katdjur på Kellogs Frostys?

Mingvaser kommer från vilket land?

SI enhet V för spänning?

Vad är Nowruz? (hon e själv iranie)

Hon fick lätta frågor hela tiden o ändå lyckades svara helt fel.

Ja rickard verkar bli lite gubbsjuk när snygga tjejer eller yngre kvinnor är med, patetiskt att se.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback