Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-04, 17:24
  #1837
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Carina fick frågorna "Vem var mamma till Kain och Abel?", "Vilket land delar ö med Haiti?" och "Vem sa 'Stockholmare är smartare än lantisar'?". Hon hade inget i Vinnarveckan att göra tycker jag.
Första frågan borde hon möjligtvis tagit men dom 2 sista var svåra enligt mig, inget att skämmas för att hon åkte ut för. Men visst hon kunde ha fått någon lite lättare fråga.
Citera
2016-05-04, 17:25
  #1838
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Har för mig att de brukar ta tillbaka såna för en andra chans?
Ja? Vad vill du säga? Jag vet att det är vinnarvecka.
Citera
2016-05-04, 17:26
  #1839
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ja? Vad vill du säga? Jag vet att det är vinnarvecka.
Alltså de som åker ut i första omgången, oavsett om det är vinnarvecka eller inte. Jag har för mig att de har låtit dem tävla igen i nästa säsong.
Citera
2016-05-04, 17:30
  #1840
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Alltså de som åker ut i första omgången, oavsett om det är vinnarvecka eller inte. Jag har för mig att de har låtit dem tävla igen i nästa säsong.
Har du några belägg för detta? Men låter rimligt hur som helst. Men jag tycker det är tråkigt när folk tvingas lämna redan i första omgången. Carina fick dock svåra frågor.
Citera
2016-05-04, 17:42
  #1841
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Har du några belägg för detta? Men låter rimligt hur som helst. Men jag tycker det är tråkigt när folk tvingas lämna redan i första omgången. Carina fick dock svåra frågor.
Ja, han har sagt till några typ "välkommen tillbaka, det blev ju ett litet snöpligt slut förra gången". Men jag tror inte det är alla som får komma tillbaka.

Jag tycker det är synd att Janne och Johan åkte ut. Hur gick det för Liselotte förresten, är hon med i vinnarveckan? Jag fattade inte alls att det var en man, känner själv en kvinna som pratar sådär faktiskt
Citera
2016-05-04, 17:48
  #1842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Ja, han har sagt till några typ "välkommen tillbaka, det blev ju ett litet snöpligt slut förra gången". Men jag tror inte det är alla som får komma tillbaka.

Jag tycker det är synd att Janne och Johan åkte ut. Hur gick det för Liselotte förresten, är hon med i vinnarveckan? Jag fattade inte alls att det var en man, känner själv en kvinna som pratar sådär faktiskt
Nej det är ju jättemånga som söker och dom omöjligt ta med alla gamla deltagare hur många gånger som helst.

Gällande Liselotte: Hon har tydligen varit med förut i programmet och åkt ur. Vore kul om hon vann hela rasket faktiskt
Citera
2016-05-04, 19:29
  #1843
Medlem
Lider ikväll med Patrik som sa Gästrikland istället för Hälsingland på var Ljusnan finns. Man märkte ju att han kunde svaret. Han hade förtjänat en finalplats han har varit en av dom duktigaste deltagarna denna säsong.
Citera
2016-05-05, 19:02
  #1844
Medlem
Blir det inget Vem vet mest idag?
Citera
2016-05-05, 19:43
  #1845
Medlem
Liselottes röst går inte av för hackor!
Citera
2016-05-05, 19:46
  #1846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbies
Liselottes röst går inte av för hackor!
Hon är transa, har du inte förstått det?
Citera
2016-05-05, 19:54
  #1847
Medlem
Liselotte åkte ur Lite surt när det var så nära. David blir farlig i finalen han klarade många svåra frågor.
Citera
2016-05-05, 19:56
  #1848
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Liselotte åkte ur Lite surt när det var så nära. David blir farlig i finalen han klarade många svåra frågor.
Riktigt tråkigt, hejade på henne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback