Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-13, 15:37
  #2629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://www.mmamania.com/2016/10/12/1...kid-fights-mma



Alltså jag skulle nog inte vilja ha en arg Fedor efter mig.

Det är bara släppa ut hans lillebror och låta bröderna gå bananas på dom skyldiga.

Fast vem fan är Fedor i jämförelse med Kadyrov..?
Citera
2016-10-14, 00:12
  #2630
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Fast vem fan är Fedor i jämförelse med Kadyrov..?

Fast bakom ryggen på Fedor står väl Putin =)

Nu tror jag knappast det var Kadyrov själv som misshandlade henne, tänkte mest på fotfolket.
Citera
2016-10-14, 00:19
  #2631
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Fast bakom ryggen på Fedor står väl Putin =)

Nu tror jag knappast det var Kadyrov själv som misshandlade henne, tänkte mest på fotfolket.

Jo det har du rätt i, vad menade du med att han skulle släppa bröderna på dom? Har inte så bra koll på varken Fedor eller hans familj.
Citera
2016-10-14, 00:31
  #2632
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Jo det har du rätt i, vad menade du med att han skulle släppa bröderna på dom? Har inte så bra koll på varken Fedor eller hans familj.

Fedors bror är ju en rätt skrämmande person, både i ringen och utanför. Sitter väl i fängelse nu tror jag, det jag skojade om var att dom borde släppa ut honom så bröderna kunde få hämnas =)
Citera
2016-10-29, 23:30
  #2633
Medlem
mmas avatar
http://www.flocombat.com/article/478...for-early-2017


Multiple sources have confirmed with FloCombat a bout between "The Last Emperor" and former UFC veteran turned Bellator contender Matt Mtirione is being targeted for early 2017. While there is still nothing official on the bout, FloCombat has learned the fight is close to being a done deal.
Citera
2016-10-30, 14:29
  #2634
Medlem
Mx_1337s avatar
Kul matchning för Mitrione. Men jag har ändå på känn att Fedor tar den. Lite suspekt haka på Meathead ändå. Eller så hoppas jag bara.
Citera
2016-10-30, 19:07
  #2635
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Fedors bror är ju en rätt skrämmande person, både i ringen och utanför. Sitter väl i fängelse nu tror jag, det jag skojade om var att dom borde släppa ut honom så bröderna kunde få hämnas =)

Brorsan är släppt nu så jag kan tänka mig att han snart är tillbaka och fightas igen. Tror han satt för våldtäkt eller något i den stilen. Han ser ut som en skogstokig galning och sen så har han väl Liemannen tatuerad på ryggen.

Eddy Bengtsson tyckte han såg så skrämmande ut att han låtsades bli knockad trots att han knappt blev träffad. Måste vara den mest pinsamma läggmatchen jag någonsin sett.

Alexander Emelianenko VS Eddy Bengtsson
https://www.youtube.com/watch?v=sujUH3qgcvk
Citera
2016-10-30, 20:16
  #2636
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Brorsan är släppt nu så jag kan tänka mig att han snart är tillbaka och fightas igen. Tror han satt för våldtäkt eller något i den stilen. Han ser ut som en skogstokig galning och sen så har han väl Liemannen tatuerad på ryggen.


Jo därav att han kom upp, se länk längre upp om hans frigivande.
Citera
2016-11-01, 09:34
  #2637
Medlem
Jag tycker Fedor fightas för sällan. Han gör mer eller mindre som Ken Shamrock; väljer att sälja biljetter på sitt namn istället för att träna och egentligen försöka bli en bättre fighter. Fightas man sällan så glömmer folk och alla hoppas ju att Fedor ska komma tillbaka i fin shape varje fight. Precis som man gör med alla som gör comeback.
Det är ju så sällan Fedor fightas. Att det känns som han gör comeback.

Tycker han kan fightas oftare nu när han knappt har några år kvar inom idrotten. Det spelar ingen roll tittarmässigt om han vinner eller förlorar. Vi hänger vid apparaterna nästa match ändå.
Citera
2016-11-01, 12:40
  #2638
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Jag tycker Fedor fightas för sällan. Han gör mer eller mindre som Ken Shamrock; väljer att sälja biljetter på sitt namn istället för att träna och egentligen försöka bli en bättre fighter. Fightas man sällan så glömmer folk och alla hoppas ju att Fedor ska komma tillbaka i fin shape varje fight. Precis som man gör med alla som gör comeback.
Det är ju så sällan Fedor fightas. Att det känns som han gör comeback.

Tycker han kan fightas oftare nu när han knappt har några år kvar inom idrotten. Det spelar ingen roll tittarmässigt om han vinner eller förlorar. Vi hänger vid apparaterna nästa match ändå.


Fedor kommer aldrig göra en ordentlig comeback där han går in för att bli rankad nr 1 igen , det borde alla som är någorlunda insatta i sporten förstå med tanke på hans ålder, att han väljer money fights istället för att försöka klättra i rankingen bekräftar detta.
Citera
2016-11-01, 12:51
  #2639
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Han gör mer eller mindre som Ken Shamrock; väljer att sälja biljetter på sitt namn istället för att träna och egentligen försöka bli en bättre fighter.

Du är då mycket mer insatt i hur hans träning ser ut än jag, det är uppenbart.
Citera
2016-11-01, 15:13
  #2640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av confused...
Fedor kommer aldrig göra en ordentlig comeback där han går in för att bli rankad nr 1 igen , det borde alla som är någorlunda insatta i sporten förstå med tanke på hans ålder, att han väljer money fights istället för att försöka klättra i rankingen bekräftar detta.

Jag tror det sunda förnuftet inte vinner i slutändan. Annars skulle han inte få någon större uppmärksamhet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback