2008-08-22, 23:52
Bannlyst
ja, varför...? jättemånga trådar om benzo ju! förstår inte varför just flödder är en "övrig drog" tillsammans med vad fan som helst för andra droger när alla dem andra stora drogsorterna har egna avdelningar..
2008-08-23, 00:02
Medlem
No_Mores avatar
Ja, nu jävlar har de skitit i det blå skåpet. Fram med en benzo-avdelning nu. Och ta benso-avdelning också när ni ändå är igång.
2008-08-23, 00:59
Medlem
Himmler!s avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=113098

Behövs det verkligen mer?
2008-08-23, 01:08
Bannlyst
Det här har tagits upp i tidigare trådar och svaret blev nått i stil med att då skulle Övriga droger bli överflödigt
2008-08-23, 02:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Det här har tagits upp i tidigare trådar och svaret blev nått i stil med att då skulle Övriga droger bli överflödigt
håller jag inte med om, finns ju otaliga trådar om t.ex, nu på sistone, spice och liknande. och alla RC-droger hit och dit. om jag vill läsa om opiater går jag till den avdelningen, om jag vill läsa om brajj går jag dit, om jag vill läsa om benzo, då måste jag dras med massa trådar om lagliga RC-droger?

och Himmler :

då kan vi ju göra en FAQ här för centralstimulantia och stänga ner den avdelningen, så kan folk skriva här?
2008-08-23, 06:07
Medlem
Ett Hunds avatar
Den här tråden hör inte hemma här. Skriv i Flashback-forumet om du har synpunkter/önskemål om ett nytt forum.

Tråd låst.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in