Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-08-22, 12:46
  #1
Avstängd
Skottlossningar nästan varje dag nu dom senaste två dagarna, det måste ju va nåt som ligger och pyr? Nån som vet nåt mer om nån konflikt?


Nio skottlossningar på tio dagar. Och nu på fredag morgonen small det igen.
Citat:
10 augusti kl 00.45: En man skjuter utanför nattklubben Respekt på Järntorget. En kula går genom byxorna på en 19-årig man.


13 augusti kl 07.00: Skottlossning i Hästevik i Torslanda. En man med en skottskada i benet hittas i en bil vid en bensinmack.


14 augusti kl 22.00: En man hittas skjuten i benet på Tideräkningsgatan i Kortedala.


14 augusti kl 23.30: Flera samtal om skottlossning på Kortedala torg.


16 augusti kl 00.30: Två män på en motorcrosscykel stannar utanför en restaurang på Herkulesgatan på Hisingen och skjuter. Ingen skadas.


17 augusti kl 02.15: Flera vittnen hör av sig om en skottlossning på Januarigatan i Kortedala.


18 augusti kl 01.30: Två skott går in genom en lägenhetsfönster på Saffransgatan i Gårdsten.


18 augusti kl 22.05: Två maskerade män skjuter mot dörren till OK-Q8 på Sörredsvägen på Hisingen.


19 augusti kl 21.15: Två män skjuts ned på Berättelsegatan i Brunnsbo.

Fler artiklar på www.gt.se
__________________
Senast redigerad av raja_ram 2008-08-22 kl. 12:55.
Citera
2008-08-22, 12:50
  #2
Avstängd
Berwalds avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=728929
Citera
2008-08-22, 12:53
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
https://www.flashback.org/showthread.php?t=728929
Jo fast den tråden handlade ju om en specefik skottlossning, och ligger inte i organiserad brottslighet. Efter som det är det de handlar om kan en tråd till funka här eller?
Citera
2008-08-22, 12:59
  #4
Medlem
Tooheyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raja_ram
Jo fast den tråden handlade ju om en specefik skottlossning, och ligger inte i organiserad brottslighet. Efter som det är det de handlar om kan en tråd till funka här eller?

Har du läst igenom den tråden?Jag tycker det handlar om samma sak.
Citera
2008-08-22, 13:40
  #5
Avstängd
naggitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tooheys
Har du läst igenom den tråden?Jag tycker det handlar om samma sak.

Instämmer handlar om exakt samma sak, tycker mod kan låsa tråden.
Citera
2008-08-29, 22:58
  #6
Avstängd
Bmc Gbg Utrottade/slaktade

Citat:
Ursprungligen postat av raja_ram
Skottlossningar nästan varje dag nu dom senaste två dagarna, det måste ju va nåt som ligger och pyr? Nån som vet nåt mer om nån konflikt?


Nio skottlossningar på tio dagar. Och nu på fredag morgonen small det igen.


Fler artiklar på www.gt.se


Jag e utomlands just nu so forsto mina ord... Det e bandidos xteam som holler po go under dom e i krig med albanerna och gammla tigrarna dom 2 som blev skjutna i brunnsbo e medlemar i xteam en blev skjuten i boda benen po nara holl och den andre blev skjuten i boda benen och en kulla i armen... Tidigare en xtem medlem blir skjuten i loret i kortedala... Tidigare en bandidos medlem hittar en bomb under sin bil i hisingen av ren tur han ringer polisen och polisen kommer och skjuter och desarmea bomben... Tidigare en medlem i xteam blir skjuten i sin lagenhet po paprikagatan i angered han skjuts i ena benet det andra hade han skadat i en mc olycka so han oker rullstol idag... Tidigare nogra xteam medlemar blev beskjutna i gordsten en blev skjuten i boda benen och en annan i foten ca 40 skott avlossades... 4 st har hoppat av sen detta kriget borjade en av dem var vice presidenten... 2 st har blivit utslangda... massa somm sitter po longa fangelsestraff... Max en monad till so e alla i xteam och bandidos GBG borta ... albanerna slaktar just nu so kom inte i deras vag HAHAHAHA.......
Citera
2008-08-29, 23:04
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimel
Jag e utomlands just nu so forsto mina ord... Det e bandidos xteam som holler po go under dom e i krig med albanerna och gammla tigrarna dom 2 som blev skjutna i brunnsbo e medlemar i xteam en blev skjuten i boda benen po nara holl och den andre blev skjuten i boda benen och en kulla i armen... Tidigare en xtem medlem blir skjuten i loret i kortedala... Tidigare en bandidos medlem hittar en bomb under sin bil i hisingen av ren tur han ringer polisen och polisen kommer och skjuter och desarmea bomben... Tidigare en medlem i xteam blir skjuten i sin lagenhet po paprikagatan i angered han skjuts i ena benet det andra hade han skadat i en mc olycka so han oker rullstol idag... Tidigare nogra xteam medlemar blev beskjutna i gordsten en blev skjuten i boda benen och en annan i foten ca 40 skott avlossades... 4 st har hoppat av sen detta kriget borjade en av dem var vice presidenten... 2 st har blivit utslangda... massa somm sitter po longa fangelsestraff... Max en monad till so e alla i xteam och bandidos GBG borta ... albanerna slaktar just nu so kom inte i deras vag HAHAHAHA.......


kan ju bara sägas att albanerna är inte så pricksäkra om man säger så
Citera
2008-08-29, 23:11
  #8
Avstängd
[quote=AKSNEVS]kan ju bara sägas att albanerna är inte så pricksäkra om man säger så [/QUOTE

inte so latt och traffa nar alla springer for sitt liv
Citera
2008-08-29, 23:27
  #9
Medlem
moreorlesss avatar
[quote=pimel]
Citat:
Ursprungligen postat av AKSNEVS
kan ju bara sägas att albanerna är inte så pricksäkra om man säger så [/QUOTE

inte so latt och traffa nar alla springer for sitt liv

Det är på tiden att skicka hem Albanpacket,med våld om det behövs.
Citera
2008-08-29, 23:37
  #10
Avstängd
Det är på tiden att skicka hem Albanpacket,med våld om det behövs.[/quote]



JAG TRO INTE DU FORSTOR FO SKRIVA MED STORA BOKSTAVER SO DU FATTAR... DET E ALBANERNA SOM KOR UT BNDIDOSMC LAS SO FATTAR DU IDIOT
Citera
2008-08-30, 01:34
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimel
Det är på tiden att skicka hem Albanpacket,med våld om det behövs.



JAG TRO INTE DU FORSTOR FO SKRIVA MED STORA BOKSTAVER SO DU FATTAR... DET E ALBANERNA SOM KOR UT BNDIDOSMC LAS SO FATTAR DU IDIOT[/quote]
Jo vi förstår nog men ha´n menar mer att att albanerna ska ut ur Sverige ..
Inte hur det hel går till ..
Citera
2008-08-30, 01:42
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Aimless
JAG TRO INTE DU FORSTOR FO SKRIVA MED STORA BOKSTAVER SO DU FATTAR... DET E ALBANERNA SOM KOR UT BNDIDOSMC LAS SO FATTAR DU IDIOT
Jo vi förstår nog men ha´n menar mer att att albanerna ska ut ur Sverige ..
Inte hur det hel går till ..[/quote]




HAHAHA Forsok med det du
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback