Citat:
Ursprungligen postat av KaptenB
Det är klart att nazistargumentet kommer eftersom det är nazister som förnekar förintelsen. Det är ingen slump att du har en nazist som avatal eller hur?
Det finns lärare som tycker så men de är nog så få att det inte märks i mätningarna. Hur många röster fick NSF och ND mfl i förra valet? Det var väl bara några tusen röster. Det är knappast en stor del av Sveriges befolkning. Jag har aldrig hört talas om att det finns fler nazister bland lärarna än bland andra yrkesgrupper.
Det är klart att att det är konspirationsteorier angående persson. Du hittar ju bara på utan att veta något. Insinuerar du att Person skulle ha fått judemutor för att starta levande historia? Om du har några bevis så får du gärna lägga fram dem.
Varför undrar du om jag är jude eller kommunist? Det är inte bara judar och kommunister som är mot nazismen utan typ 99,9 av Sveriges befolkniing. Alltså kan jag vara kommunist, VP, S, MP, SD, C, M, FP, kd, junilistan, blankröstare, samt ateist eller troende till vilken relion som helst.
Min avatar är en NVA soldat från östtyskland anno 1961.
Jag är inte nazist och jag förnekar förintelsen.
Jag har aldrig påstått att lärare är nazister för att de, precis som vanliga människor, inte tror på förintelsen.
Att NSF är nazister visste jag men ND?
Jag insuerar inget om ordförande Persson. Vad den mannen gjort och gör talar för sig själv och det står varje fri människa fritt att döma hans handlande.
När du gått ut skolan och fått hår på din rakade pung kanske du ska prova att vidga dina vyer med andra medel än narkotika och tv4.