2008-08-20, 00:04
Medlem
jesusfreaks avatar
Tänkte kolla om någon av er som hänger här har den ringaste aning om var man kan hitta ocensurerade versioner av de två låtarna här nedan, eller om de ens finns?

Sarah Silverman - I'm fucking Matt Damon
Jimmy Kimmel - I'm fucking Ben Affleck

Gärna videos ocensurerade också om det finns?
Citera
2008-08-20, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesusfreak
Tänkte kolla om någon av er som hänger här har den ringaste aning om var man kan hitta ocensurerade versioner av de två låtarna här nedan, eller om de ens finns?

Sarah Silverman - I'm fucking Matt Damon
Jimmy Kimmel - I'm fucking Ben Affleck

Gärna videos ocensurerade också om det finns?

Utan att direkt ta reda på fakta tipsar jag om google.com, youtube.com och thepiratebay.org.
Citera
2008-08-20, 03:07
Medlem
fattonys avatar
Finns inga ocensurerade versioner av dessa låtarna.

Edit: märkte precis att Silverman och Kimmel har gjort slut :O Jag som tyckte de verkade ha ett friskt förhållande
Senast redigerad av fattony 2008-08-20 kl. 03:19.
Citera
2008-08-20, 10:52
Medlem
jesusfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattony
Finns inga ocensurerade versioner av dessa låtarna.

Edit: märkte precis att Silverman och Kimmel har gjort slut :O Jag som tyckte de verkade ha ett friskt förhållande

Okej, det var ju synd, hade varit roligt att ha dem ocensurerade.
Yes, de har gjort slut, det var ju därför Sarah Silverman skrev den här låten, mest som ett skämt till sin föredetta pojkvän.
Citera
2008-08-20, 12:45
Medlem
Pallevantes avatar
Båda låtarna gjordes innan dom gjorde slut. Anledningen till att I'm fucking matt damon gjordes var att Kimmel haft som stående skämt att bjuda in Damon till sin show, bara för att avsluta programmet precis när intervjun ska börja. Matt Damon skojade tillbaka med den här låten, och Kimmel svarade med Im fucking Ben Affleck.
Citera
2008-08-21, 01:34
Medlem
fattonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Båda låtarna gjordes innan dom gjorde slut. Anledningen till att I'm fucking matt damon gjordes var att Kimmel haft som stående skämt att bjuda in Damon till sin show, bara för att avsluta programmet precis när intervjun ska börja. Matt Damon skojade tillbaka med den här låten, och Kimmel svarade med Im fucking Ben Affleck.

Jepp, det stämmer. Det var därför jag blev förvånad, de verkade ju skoja runt friskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in