Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-19, 18:36
  #205
Medlem
Bump! Inget nytt om Ian Hammar?
Citera
2022-07-10, 13:12
  #206
Medlem
LantisBos avatar
Lade märke till Ian i ett annat sammanhang för några dagar sedan och började Internetstalka honom.

Han skriver en massa på Twitter med omröstningar och så vidare där det inte är någon som kommenterar eller röstar förutom han själv. Jag antar att han får ut något av att skriva på twitter för han får ju ingen respons alls på sina inlägg. Vissa dagar skriver han ett 10-tal inlägg. Mycket om fotboll, betting, värdepapper och ibland går han igång på HQ affären (2008?) där han tydligen förlorade 10 000kr.

Lade märke till att han är skriven i samma på samma adress som ett gift par, bilderna på Google Maps verkar visa att det finns två hus på tomten. Jag gissar att han hyr huset av det gifta paret. Han måste vara väldigt speciell att ha som hyresgäst.

Det sorgliga är ju att alla hans gamla artiklar på Realtid inte verkar finnas längre, så det känns lite surt att jag missade denna ovärderliga Internethistoria.
Citera
2022-07-11, 17:51
  #207
Medlem
swimp78s avatar
Hade Ian några släktingar i mediebranchen som lyckades fixa gigg åt honom?
Alltså med tanke på hans förståndsnedsättning?

Man kan ju förstås tycka han är hur charmig man vill , nuförtiden kan vi bättre känna igen en aspie med lätt förståndshandikapp jämfört med då så det är inte fullt så spännande - men inte var det särskilt rimlig att han upptog plats i offentligheten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback