2008-08-19, 08:24
Bannlyst
Hallå hallå!

För några månader sedan gjorde jag en "Apologize" cover, och la sedan upp på YouTube. Sedan letade jag efter något stort forum för att höra och dela åsikter med, så hittade jag denna. Och jag vill gärna höra era åsikter om min version av "Apologize" .

Tänkte passa på och presentera mig, iomed detta är min första tråd och post, hehe .
Jag heter Niklas, en snubbe på 15 år, bor i Skåne. På fritiden spelar jag piano, sjunger lite smått, ute med polare, börjar skolan i övermorgon (21/8) , och spelar väl lite fotboll när det är grannt väder .
Är där något mer som ni vill veta om mig, bara skriv på!

Lite information om min låt:

Kvalitén är inte den bästa, för jag har bara köpt en mikrofon, och pluggat in direkt till mitt ljudkort (directsound), vilket jag har hört är det sämsta valet, men billigaste man kan göra, hehe. Så spelar jag bara in via mikrofon från keyboard ljuden.
Men i allafall, ljuden jag har spelat in med keyboarden:

*Piano
*Orkester
*Cello

Sedan har jag spelat in röst, och lite svag kör vid refrängen.
Yeye, och detta var mitt första försök att spela in en låt någonsin och har precis börjat sjunga, så det är inte precis bra, men jag vill jättegärna höra vad ni tycker om det, och vad som kan förbättras!
Tänkt mig att spela in 'Unchained Melody' idag, får se hur det går.

Här är länken till min video:

www.youtube.com/nicklazukicmusic

PS: Videon & ljudet är väldigt dålig 'ihop satt' eller "synched" hur man nu säger det.

Ha det gött!
MVH Nille
Senast redigerad av NickLazukic 2008-08-19 kl. 08:26.
2008-08-19, 08:57
Medlem
Noetlovskijs avatar
Det är 18-års gräns här. Sorry.
2008-08-19, 09:02
Bannlyst
Doh! Yeye, får leta nytt forum .
Ha det!
2008-08-19, 10:28
Medlem
grohlers avatar
äsch det va inte bra endån ha det fint
2008-08-19, 10:39
Medlem
SnuFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLazukic
Hallå hallå!

För några månader sedan gjorde jag en "Apologize" cover, och la sedan upp på YouTube. Sedan letade jag efter något stort forum för att höra och dela åsikter med, så hittade jag denna. Och jag vill gärna höra era åsikter om min version av "Apologize" .

Tänkte passa på och presentera mig, iomed detta är min första tråd och post, hehe .
Jag heter Niklas, en snubbe på 15 år, bor i Skåne. På fritiden spelar jag piano, sjunger lite smått, ute med polare, börjar skolan i övermorgon (21/8) , och spelar väl lite fotboll när det är grannt väder .
Är där något mer som ni vill veta om mig, bara skriv på!

Tar du den i tvåan ?
2008-08-19, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
Tar du den i tvåan ?

Hur menar du?
2008-08-20, 19:07
Medlem
Pellenezs avatar
*låst tråd & bann på 15 åringen*

/Mod