Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-16, 21:41
  #1
Medlem
skogzors avatar
Jag köpte nytt moderkort och processor, när jag hade formaterat om och installerat windows vista på nytt så har jag stora problem med Plug and Play. När jag vill använda extern hårddisk så går det inte att installera drivrutiner och hårddisken lägger sig under "Andra enheter" i enhetshanteraren. Det går inte att uppdatera drivrutiner eller någonting. Behöver verkligen hjälp för min säkerhetsbackup fanns på min externa hårddisk som nu inte går att använda.
Citera
2008-08-16, 22:32
  #2
Medlem
Ratchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogzor
Jag köpte nytt moderkort och processor, när jag hade formaterat om och installerat windows vista på nytt så har jag stora problem med Plug and Play. När jag vill använda extern hårddisk så går det inte att installera drivrutiner och hårddisken lägger sig under "Andra enheter" i enhetshanteraren. Det går inte att uppdatera drivrutiner eller någonting. Behöver verkligen hjälp för min säkerhetsbackup fanns på min externa hårddisk som nu inte går att använda.


Får samma sak på min dator med både i XP och Vista, men det brukar jag lösa genom att starta och stänga av disken några gånger så studsar den igång.

För eller senare så installeras det korrekt, gäller bara at Windows vill vara med.
Citera
2008-08-17, 01:11
  #3
Medlem
skogzors avatar
Det funkar inte, jag behöver en permanent lösning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback