Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-08-08, 21:35
  #1
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Tänkte bara slänga in en fråga......
Det är som så att jag samlar lite på föremål från nazi Tyskland och det är av rent historiskt syfte jag står inte och klär upp mig i badrummet och runkar...Utan jag tycker det är roligt och intressant att samla på dessa föremål så min fråga är.
Finns det någon av er som känner till var man kan köpa fler föremål från nazi Tyskland? Jag hade en hemsida för något år sen men har tappat adressen till den.
Citera
2002-08-08, 21:37
  #2
Medlem
Cosmiqs avatar
Skickar du bilder på dig själv i SS uniform till andra polare som runkar till dom även om du nu inte gör det?

Citera
2002-08-08, 21:43
  #3
Medlem
Jag vet att ebay har sålt nazi konst osv... förut. Kolla där.

Annars finns det en butik i Vallentuna utanför stockholm som säljer en del nazi saker..
Citera
2002-08-08, 22:10
  #4
Medlem
Maskopi,

Vad fan har den har traden med invandring att gora (forutom att Cosmic har varit inne)?
Citera
2002-08-08, 22:18
  #5
Avstängd
shakademuss avatar
hahahahahah Som sagt Moskapi tar priset utav alla svennar i denna forum....e man dum o mobbad så e man..man inte ändra på det helt enklet ahahah
Citera
2002-08-10, 02:06
  #6
Medlem
du kan ju titta..

kolla detta..
bra med grejer.. men dyrt kanske..

om du vill mer hjälp känner jag folk som kan få tag i "omöjliga" saker..


http://www.relicsofthereich.com/index.htm



//Illion
Citera
2002-08-22, 16:03
  #7
Medlem
Gamla stan har en butik som säljer militaria.. Äkta nazi medaljer me hakkors etc.. Ett hakkors kostar ungefär 400 kr där!
Citera
2002-08-22, 21:57
  #8
Medlem
[color=red]Det är bara att komma in! Jag har stort sortiment och rimliga priser.

Lura HMF - köp en sauvastika istället för en svastika!

Autentiska uniformer från Waffen SS!

Det vi inte har hemma - det beställer vi hem till nästföljande vecka.

Kan du inte vänta, beställ då per postorder från http://www.nationaldemokraterna.se/butiken/start.asp[/color]
Citera
2015-06-22, 00:39
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensken Von Svensken
Tänkte bara slänga in en fråga......
Det är som så att jag samlar lite på föremål från nazi Tyskland och det är av rent historiskt syfte .....

undrar vilken historia menar du? eftersom många av dem stora vackra föremål, var judiska som nazisterna tjuvade från vanlig judisk hem.
Citera
2015-06-22, 01:39
  #10
Medlem
nabbolbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmericanChief
undrar vilken historia menar du? eftersom många av dem stora vackra föremål, var judiska som nazisterna tjuvade från vanlig judisk hem.
13år gammal tråd
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback