Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-12, 12:05
  #1
Medlem
Vad tycker ni om dom??

Jag har beställt därifrån 4ggr i år och deras leveranstid ska vara 2-4 dagar. Men det har alltid tagit 4 dagar innan dom ens har skickat mina beställningar. Är det jag som har haft otur eller är det alltid såhär??
Citera
2008-08-12, 12:08
  #2
Medlem
Better_Halfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razer
Vad tycker ni om dom??

Jag har beställt därifrån 4ggr i år och deras leveranstid ska vara 2-4 dagar. Men det har alltid tagit 4 dagar innan dom ens har skickat mina beställningar. Är det jag som har haft otur eller är det alltid såhär??

Jag beställer alltid ifrån dom. Ofta är leveranstiden mycket längre än vad de säger dock. Så jag räknar med längre leverans när jag beställer. Det händer dock att det kommer väldigt snabbt ibland.
Citera
2008-08-12, 12:11
  #3
Medlem
BRZMs avatar
Senaste beställningen jag gjorde tog två dagar att få. Skitbra!
Citera
2008-08-12, 12:27
  #4
Medlem
ojaas avatar
Du kanske beställde på Fredag e.m eller Lö-Sö? Vet inte om Gymgrossisten räknar med dem som arbetsdagar.
Citera
2008-08-12, 12:29
  #5
Medlem
Om man beställer före typ 12 så ska man få varorna dagen efter står det på sidan men senast när jag beställde så gjorde jag det typ 20 över 12 och då tog det 5 arbetsdagar innan jag fick mina grejer...
Citera
2008-08-12, 12:38
  #6
Medlem
BePositives avatar
De gångerna jag har beställt har det tagit 3-4dagar, vilket jag tycker är helt okej. Jag har lite framförhållning och beställer grejjor innan dom är helt slut här hemma. Därav så struntar jag i om det tar 4, 7 eller 10dagar att få dom.
Citera
2008-08-12, 12:40
  #7
Medlem
Sist jag beställde tog de 1 vecka för mig, och då fick jag FEL saker. De va sista gången jag köpte där.
Citera
2008-08-12, 12:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojaa
Du kanske beställde på Fredag e.m eller Lö-Sö? Vet inte om Gymgrossisten räknar med dem som arbetsdagar.



Nej så dum är jag inte. Beställde en onsdag. Kollar man min historik så har det inte spelat någon roll vilken tid jag har beställt har alltid fått vänta 4 dagar innan dom skickar...


Jo, framförhållning har jag också. Har så jag klarar mig. Men har man beställt något och betalat för det så borde dom väl kunna hålla den utlovade leveranstiden iaf!
Citera
2008-08-12, 12:54
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razer
Vad tycker ni om dom??

Jag har beställt därifrån 4ggr i år och deras leveranstid ska vara 2-4 dagar. Men det har alltid tagit 4 dagar innan dom ens har skickat mina beställningar. Är det jag som har haft otur eller är det alltid såhär??

Har alltid fått mina produkter mellan 1-2 dagar efter jag har beställt.
Citera
2008-08-12, 12:58
  #10
Medlem
LD50s avatar
Dagens i-landsproblem...
Citera
2008-08-12, 13:01
  #11
Avstängd
SFI Agents avatar
Gymgrossisten finns i helsingborg, butik alltså. Finns det på fler ställen?
Citera
2008-08-12, 13:03
  #12
Medlem
Zuppes avatar
Gymgrossisten gör alltid sitt jobb rätt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback