Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-11, 23:13
  #1
Medlem
final_cuts avatar
Varje gång jag bränner nåt med DVDShrink så måste jag starta om datorn eftersom jag annars endast får alternativet att spara filen i mappen, istället för att bränna den. Vilka inställningar är fel egentligen? Nån som känner igen problemet? Har ominstallerat Nero för ett tag sen, så det kan ha nåt med det att göra, ingen susning om vad exakt dock..
Citera
2008-08-12, 10:16
  #2
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av final_cut
Varje gång jag bränner nåt med DVDShrink så måste jag starta om datorn eftersom jag annars endast får alternativet att spara filen i mappen, istället för att bränna den.
Den lägger alltså in video.ts och audio.ts mapparna i en mapp på datorn, sen startar den om?
Citat:
Ursprungligen postat av final_cut
Vilka inställningar är fel egentligen? Nån som känner igen problemet? Har ominstallerat Nero för ett tag sen, så det kan ha nåt med det att göra, ingen susning om vad exakt dock..
Jag hade samma fel på Vista, valde dock att lägga in de på datorn för att sen bränna ut de med andra program.

När du väljer backup, så ändrar du Select backup target: Från hårddisk mappen till brännaren eller isofil.
Citera
2008-08-12, 17:45
  #3
Medlem
final_cuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
När du väljer backup, så ändrar du Select backup target: Från hårddisk mappen till brännaren eller isofil.
Exakt där ligger problemet! Första gången går det att välja brännaren, andra gången kan jag endast välja mellan isofil eller hårddisk trots att filerna redan lägger sig på hårddisken oavsett. Och då måste jag starta om för att brännaren åter igen ska vara ett alternativ.

Ett litet problem egentligen, men någonstans bland inställningarna måste det vara nåt fel eftersom allt funkade bra förut innan jag ominstallerade Nero.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback