Själv har jag electrolux hushållsassistent med köttkvarntillsats. Den fungerar riktigt grymt. Och då har du ju massa andra funktioner också. Ja om du då inte är ute efter en ren köttkvarn utan andra funktioner.
Vilken prisklass och vilken kapacitet är du ute efter? Det finns trots allt en del att välja på.
~Paul~
Den ska användas för hemmabruk, och jag har aldrig tidigare använt en köttkvarn. Tanken är att jag ska mala egen färs och prova göra egen korv. Tror du den jag nämner i ett tidigare inlägg passa bra som en "instegsmodell"?
Den ska användas för hemmabruk, och jag har aldrig tidigare använt en köttkvarn. Tanken är att jag ska mala egen färs och prova göra egen korv. Tror du den jag nämner i ett tidigare inlägg passa bra som en "instegsmodell"?
Den duger väl.
För lite tyngre arbeten finns ju AB Landskronas modeller (många är kylda), amerikanska Thunderbird och Avery Berkel.
Var det "väl" som i att du tror den funkar eller var det "väl" som i att den duger väldigt bra? Svårt att veta när det inte är så lätt att betona ord i text.
Var det "väl" som i att du tror den funkar eller var det "väl" som i att den duger väldigt bra? Svårt att veta när det inte är så lätt att betona ord i text.
Den duger alldeles utmärkt. Det är ett bra märke och maskinen har en tillräckligt stark motor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!