• 1
  • 2
2008-08-12, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Ironisk ja, men din jämförelse stämmer tyvärr inte med verkligheten. MacBook har en betydligt kortare livstidscykel än PS. Kolla som sagt länken i mitt tidigare inlägg så ser du att det kommer nya MacBooks med en ganska jämn intervall.

Dessutom verkar det som om MacBooken kommer få sig ett ordentligt ansiktslyft denna gången.

http://www.macrumors.com/2008/08/12/...ates-and-more/

Håller med. Det går inte riktigt att jämföra Playstation med Macbook.
Citera
2008-08-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHC
Håller med. Det går inte riktigt att jämföra Playstation med Macbook.

Nej ok, sry my bad! Dålig jämförelse men faktum kvarstår om man behöver en laptop nu eller senare. Den som väntar på något gott väntar oftast för länge

Sen så brukar många saker vara som bäst precis innan dem uppdateras. Hur många är det inte som håller kvar vid ex XP för att det är stabilt och fungerar till skillnad mot Vista.

Som tur var är det ett fritt land (och forum?) och var och en får utrycka sin åsikt. Sen är det väl upp till frågeställaren att bedöma vad som "känns, verkar etc" och är mest troligt.

Jag är i alla fall av uppfattningen att varje mynt har minst 2 sidor samt möjligheten att hamna på kant, för att nämna några tänkbara alternativ

Sen läser ni klart hela mitt inlägg så jämför jag även de befintliga MB och nämner deras för- och nackdelar. Jag köpte inte senaste modellen för den oftast är lite dyrare och näst senaste kanske är mer prisvärd. Men sen beror det återigen på vem du frågar och vilket svar du nu söker. Tja lite mer "synpunkter och åsikter" som jag tror och hoppas att TS iaf uppskattar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in