ojdå, o jag som trodde de verkade ha en så fri debatt där. Brukar bara läsa dock, tyckte de släpper fram en hel del åsikter jag aldrig skulle få se i en del andra tidningar, riktigt invandringskritiska sådana tex. Men har bara skrivit själv en eller 2 gånger, ska testa, här har jag gått och använt deras kommentatorssida som exempel på hur det borde vara
Expressen däremot brukar jag försöka skriva på, men de verkar censurera vad som helst de inte tkr om. Det hjälper inte att man inte skriver ngt som kan uppfattas som rasistiskt, ens om man är extrem--pk, att man inte går till personangrepp och dessutom håller sig till sakfrågan. Svarar man "fel" så ryker inlägget ändå. Har börjat hata moderatorerna där. 3 av 5 inlägg från mig försvinner därinne.
En gång skulle jag kommentera på en egyptenartikel de hade där det utmålades som det bästa resmålet som fanns. Enda jag sa var att försäljarna där var helt olidliga och om man är tjej så ska man färga håret och dra på burka om man vill ha ngn chans att få vara ifred.

hehe
hehe ok kan förstå det censureradet, jag tkr inte den borde bli det men jag vet hur de tänker. Men helt oavsett, man blir censurerad för allt känns det som, ingen motivering får man och oftast så fattar jag ärligt inte varför mina inlägg tagits bort oavsett hur mkt jag försöker komma på på vilket sätt jag skulle gått över nån gräns.
Kan verkligen DI vara lika illa som expressen?