Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-10, 04:00
Medlem
Hej.
Jag bor utanför Sverige, men vill naturligtvis ändå följa OS. Detta tycker jag att jag gör enklast via SVT play på SVTs hemsida, men när jag försöker så står de att jag pga rättighetsskäl inte kan kolla på de eftersom jag inte befinner mig i Sverige. Finns det någon lösning på detta? Förutom att flytta tillbaks till Sverige...

Tacksam för svar
2008-08-10, 04:27
Medlem
Rå-Gregerns avatar
Så mycket var deras lilla slogan "När du vill, var du vill" värd.
2008-08-10, 09:06
Medlem
Ratchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerfjant
Hej.
Jag bor utanför Sverige, men vill naturligtvis ändå följa OS. Detta tycker jag att jag gör enklast via SVT play på SVTs hemsida, men när jag försöker så står de att jag pga rättighetsskäl inte kan kolla på de eftersom jag inte befinner mig i Sverige. Finns det någon lösning på detta? Förutom att flytta tillbaks till Sverige...

Tacksam för svar

detta har det ju klagats mycket kring att man just KAN kolla svt.se utomlands och att man INTE behöver betala tvlicens utomlands men ändå kan dra nytta av oss.

det funkar iaf om man kör via swissVPN.
2008-08-10, 09:34
Medlem
judaass avatar
Alternativt borde det gå att ändra proxy. Gick gör mig när jag skulle kolla på en amerikansk tv kanals hemsida.
2008-08-10, 09:50
Medlem
mrphonks avatar
Någon som har tips på proxy så man får svenskt ip-nummer?
2008-08-10, 12:45
Medlem
mrphonks avatar
Ingen som har en bra lösning på detta?
2008-08-10, 17:09
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Klart nära gränsen till 1.02

Vill man se på Sport får man betala för det. Eller lära sig språket i det land man befinner sig, om det inte räcker med bilderna.

Låst

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback