Nu är jag både bensad, full och hög men så som du stavar nu så borde du vara iaf något väck.. Men visst, 50mg gör inte mycket för mig (utan tolerans) men du stavar ju som en apa så det borde funkat hyffsat på dig... Annars, dra i dig 50mg till och försök sova
Ska du sova lr rusa?... Om du tar något annat lugnade samtidigt så drar det ner effekten av ett ev stilnoctrus.. Drick kaffe när du inte sovit på ett dygn lr så, ta 10-20ml stilnoct.. ta inte dina vanliga lugnade, dvs alla typer av bensodiazepiner på den planerade rusdagen... å somna inte...
Som sakt behöver man mins 50mg stilnoct för att känna någonting eller inte?
Man bygger upp tolerans mot stilnoct. Jag har tagit 150 mg och kunde uppträda sansat. Jag fick ingen minneslucka och blev väldigt pigg. (En ovanlig biverkning.)
Får några år sedan köpte jag en 100-bruk stilnoct och tänkte flöddra järnet på den ett tag. Men redan efter att jag gått igenom 30 tabletter så hade toleransen ökat från 1pix till 7 pix för att få någon effekt, effekten blev dessutom kass och kunde ge fet ångest både före och efter ruset. Resten stog bara och ruttna tills tabletterna blev gula, då ville en polare köpa dem direkt för han trodde gula stilnoct var skitbra, och han menade ju självklart att de var de bästa stilnoct han testat. Suck.
Man bygger upp tolerans mot stilnoct. Jag har tagit 150 mg och kunde uppträda sansat. Jag fick ingen minneslucka och blev väldigt pigg. (En ovanlig biverkning.)
Tycks det är en vanlig biverkning att man blir pigg på stilnoct, man vill inte somna och håller på med hellre flumma och ta sina nattäventyrer utanför dörren
Såg inte att jag hade gjort tråden förens nu! +
Att mitt rum var helt åt helvete kastat saker överallt
Jag har även under dagens gång upptäckt flera skärsår på underarmen och på smalbenet och även på låret
Såg inte att jag hade gjort tråden förens nu! +
Att mitt rum var helt åt helvete kastat saker överallt Jag har även under dagens gång upptäckt flera skärsår på underarmen och på smalbenet och även på låret
MVH//Tommy
Emo
Nackdelen med Stilnoct är att man inte vet när man tagit för många, man är pigg och "känner ingenting" och trycker i sig fler hela tiden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!