2008-08-06, 00:22
Medlem
Amazingthings avatar
Då min crackade version av fake webcam 3.9 inte tillåter sig starta för att det finns en nyare version ute, och fake webcam 4.0 inte är crackat, så undrar jag om det finns något program som är liknande fake webcam? Är inte så insatt i programmering, men det borde väl inte vara så svårt att få ett program att låtsas som det är en webbkamera?

För er som inte vet vad fake webcam är så är det ett program som man kan spela upp videofilmer i webbkameran över MSN.
Citera
2008-08-06, 03:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amazingthing
Då min crackade version av fake webcam 3.9 inte tillåter sig starta för att det finns en nyare version ute, och fake webcam 4.0 inte är crackat, så undrar jag om det finns något program som är liknande fake webcam? Är inte så insatt i programmering, men det borde väl inte vara så svårt att få ett program att låtsas som det är en webbkamera?

För er som inte vet vad fake webcam är så är det ett program som man kan spela upp videofilmer i webbkameran över MSN.

webcam max. man kan rita i skärmen, spela filmer/bilder, ha smileys osv. går att tanka på piratebay
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in