Citat:
Ursprungligen postat av qzr1
Musikbörsen borde väl fungera. Var där och köpte en stämapparat för cirka en vecka sen

Härligt

Musikbörsen är väl nästan den enda musikaffären i göteborg som jag har varit inne i. Även köpt två gitarrer där, hehe. Har kollat MUG också, vilka verkade ganska bra i och med att jag nästan aldrig har varit omgiven av så många akustiska gitarrer som jag var där
Citat:
Tyvärr så har Börsen en ganska dåligt rykte som inte heller är helt obefogat. Gå till MUG (Musik Utan Gränser), som ligger i närheten av Grönsakstorget. Där kan du dessutom springa på Thomas Silver, fd. gitarrist i Hardcore Superstars. Han jobbar extra där. Precis runt hörnet från MUG ligger 4-sound, gamla Andreassons, som också har en del.
För ett tag sedan fanns det ett ställe som hette Freddans. Ganska schysst ställe har jag för mig men det var så länge sedan jag var där att jag inte vet vart det ligger eller om den affären ens finns fortfarande.
hehe den gången när jag var där träffade jag Carl-Einar Häckner. Eller jag träffade honom inte, men han kom upp i salen där jag satt och låtsades att han var en fågel och sprang runt och visslade och flaxade med armarna xD Lite förvånad blev jag hehe