Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag tror absolut att hon minns vad hon gjorde tidigare den dagen. Det är ganska vanligt att folk minns allting ända fram till själva händelsen.
Men det som mest är besvärande angående hennes minne är att hon trodde att de varit med om en bilolycka. Det trodde hon ända tills pappa R sa att alla bilar var hela och E tvingades tänka om.
Jag vet inte vad ni anser men jag tycker att förhören hela tiden har ledit in på tyskan. Man måste vara ganska koko om man inte fattar att hon är viktig i sammanhanget.
Jag som är så kluven i detta kommer att bli förvånad hur det här en slutar. Och än är det inte färdigt. Hur det än går på måndag så väntar överklaganden från ena eller andra hållet.
Jag fetmarkerade det jag vill kommentera. För mig är det inte ett dugg besvärande att hon tjatat om en bilolycka.
Jag har tolkat det som att hon
tror att det har varit en bilolycka.
Om jag vaknade upp på sjukhuset, märkte att jag är skadad och har varit nedsövd, skulle jag absolut tro att det hade varit en bilolycka.
Om jag hade varit tvungen att gissa alltså.
Eftersom E inte fick veta vad som hänt, gissade hon. Det ligger närmast till hands, enligt min bedömning.