2008-08-13, 14:17
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
FG har verkligen fått ihop en trovärdig klunga vittnen.
Bl.a en som nekats mer alkohol.
Vlt.

Åklagare Johan Fahlander: Uppfattade du det som en seriös diskussion eller finns det någon annan möjlighet?
- Jag tyckte framför allt att hon var väldigt snäsig dryg mot mig. Hon skröt väldigt mycket, det var sådan stämning.

Frieda Gummesson: Men har du någon uppfattning om om hon menade allvar
- Ja, det var allvar. Jag hade ingen anledning att uppfatta det som något annat.

Per-Ingvar Ekblad: du har ju själv berättat om ditt nykterhetstillstånd. Det står i förhöret att du fick lämna restaurangen före alla andra på grund av att du druckit mycket?
- Jag gick till baren för att beställa öl, men de ansåg att jaghade druckit för mycket.
Ekblad nämner att enligt XX var vittnet "helpackat", något som han inte riktigt ställer upp på.

Ja, det här börjar likna kattskit. Det är väl mer troligt att det var han som var snäsig och dryg. En kille som gråter ut och dricker för mycket bira.
2008-08-13, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Nu hoppas jag du skojar med mig. Då ställer jag motfrågan, vad baserar du det på? Vad vet du om vad jag vart med om?

Ja att du inte har varit med om någonting som går att jämföra med det här fallet vågar jag känna mig tämligen övertygad om i alla fall, och det räcker.
2008-08-13, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mallan70
Emma har inte sökt vittnen här......kunde inte låta bli att lägga mig i läser bara för det mesta.

Jo hon ville komma i kontakt med snubben som åkte efter ambulansen. Det är väl att söka efter vittnen? Det inlägget måste väl finnas någonstanns om inte moderator tagit bort det.
2008-08-13, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Jo hon ville komma i kontakt med snubben som åkte efter ambulansen. Det är väl att söka efter vittnen? Det inlägget måste väl finnas någonstanns om inte moderator tagit bort det.

Och återigen - VAD har det med saken att göra? Hur kan det vara till nackdel för målsägande?

*suck*
2008-08-13, 14:21
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:

Ja, jag kommer ihåg det inlägget jag också.
2008-08-13, 14:22
Medlem
Citat:

Hon undrade väl vem det var kanske...hon hade nog inga större förhoppningar att hitta honom här i allfall jag hittar för övrigt inte inlägget
2008-08-13, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Om det nu är så att han skrev att jag itne vet hur jag skulle reagerat i just hennes situation har han helt klart rätt. För det vet ingen i hela universum..

Läs vad jag skrev igen så ser du att det var precis det jag skrev.
2008-08-13, 14:25
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Att be vittnen höra av sig för att på så sätt kunna få de att gå till polisen med vad de vet/sett/hört ser jag inga problem med.

För hon skrev väl aldrig i efterlysningen att hon sökte folk som var villiga att ställa upp som vittnen och hitta på saker för att gynna den pågående utredningen?
Nej, hon ville bara prata med en person som såg henne bäras ut till ambulansen.
2008-08-13, 14:26
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Nej, hon ville bara prata med en person som såg henne bäras ut till ambulansen.

Hon trodde alltså inte att han skulle höra av dig till utredningen då eller?
2008-08-13, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av W.O.A.D
Och återigen - VAD har det med saken att göra? Hur kan det vara till nackdel för målsägande?

*suck*

Du fattar ju noll. Hon ville väl veta vad snubben sett? Men varför ska hon behöva ta reda på det när hon redan själv vet vad hon har sett, i hennes minne Cs då.

Men för mig låter det som att hon inte minns riktigt och måste därför höra sig för av vittnen för att få bekräftning. Och än så länge är det ingen vad jag hört som på rak arm kunnat peka ut Cs.

Nu tänker jag inte förklara detta mer för dig.
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan70
Hon undrade väl vem det var kanske...hon hade nog inga större förhoppningar att hitta honom här i allfall jag hittar för övrigt inte inlägget

Här är det:
https://www.flashback.org/showpost.php?p=11505709&postcount=8823
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Jag minns också detta inlägg och att den efterlyste PM om tel.nr.
Det finns även att läsa i media om Es kontakt med ambulanspersonal som inte raderats bort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in