Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-20, 22:16
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD321
Hur vet du att han köpt UG-prepp?


hallå.. testosterone enanthate... behöver jag skriva mer
Citera
2017-02-20, 22:18
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD321
Är det någon som vet hur lätt det är att köpa Pregnyl (HCG) utan recept på apotek i Turkiet?


varför vill du ha specifikt HCG ifrån turkiet och apotek?
Citera
2017-02-20, 23:27
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
varför vill du ha specifikt HCG ifrån turkiet och apotek?

Jag ska ju ändå dit och handla plus att jag helst köper från ett riktigt apotek. Men jag har förstått att HCG är lätt att få tag på på svarta marknaden så kan väl lösa det den vägen, men vill helst inte det.
Citera
2017-02-20, 23:28
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
hallå.. testosterone enanthate... behöver jag skriva mer

Haha var lite sömnig !
Citera
2017-02-26, 14:15
  #125
Avstängd
guasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD321
Avråder du från att handla AAS i Turkiet bara för att det är politiskt instabilt? Det är ju inte direkt så att det sker terroristattacker varje vecka.
Dels för att det kan smälla när som helst, var som helst. Ok att du & jag kanske inte bryr oss, men våra nära kära gör.

Sen också ångrade jag djupt hemresan, av någon anledning blev det extra kontroller på kontroller, höll på skita knäck. Såg mitt liv i Turkiskt fängelse dom nästa 20 åren. Hemskt. Så aldrig igen.
Citera
2017-03-30, 19:48
  #126
Medlem
Är alla turkiska apotek "trovärdiga" ?
Köpte lite thai-10or nyss men väl inne i paketet såg det mer ut som omega-3 kapslar :P
Citera
2017-03-30, 20:28
  #127
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorten46
Är alla turkiska apotek "trovärdiga" ?
Köpte lite thai-10or nyss men väl inne i paketet såg det mer ut som omega-3 kapslar :P

Skulle inte köpa ett skit där nere.
Citera
2017-04-05, 16:34
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Skulle inte köpa ett skit där nere.
Pga otrovärdighet ?
Jag tänkte inte köpa några mängder för att ta med mig, utan bara bruka på plats, lätt och lagligt medans man ändå är på långsemester
Citera
2017-04-05, 17:20
  #129
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorten46
Pga otrovärdighet ?
Jag tänkte inte köpa några mängder för att ta med mig, utan bara bruka på plats, lätt och lagligt medans man ändå är på långsemester

Turkar är bland dom bästa i världen på kopior. Vill du skjuta matolja är det upp till dig. Dom vet att du aldrig kommer tillbaka därför kan dom blåsa dig bäst dom vill. Ta med eget istället.
Citera
2017-04-08, 12:31
  #130
Medlem
Var annorlunda 2005 minns hur jag och en kompis som hade sin släkt där drog till Ezerum och köpte mängder utav Arsan(det bästa effet någonsin enligt mig), anapolon och susta. Sen hur vi fick det till Sverige låter jag vara osagt. Levde du ett visst liv var Turkiet rena Eldoradot. För er som undrar så la Abdi Ibrahim ner sin produktion utav Anapolon för ett par år sedan. Vill du få potenta grejer så är det alltid bäst med känningar, kan lova att då får du vad du letar efter.
Citera
2017-11-05, 19:27
  #131
Avstängd
qirteros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Turkar är bland dom bästa i världen på kopior. Vill du skjuta matolja är det upp till dig. Dom vet att du aldrig kommer tillbaka därför kan dom blåsa dig bäst dom vill. Ta med eget istället.

Tänkte åka ner dit själv några månader då min vän har lägenhet där som jag kan bo i.
Det bästa borde väl nästan vara att gå till nån krog och fråga en dörrvakt? senast jag var där så var alla dörrvakter sinnessjukt bolapumpade.
Citera
2017-11-07, 12:25
  #132
Medlem
Om man skickar och blir av med grejerna då och då blir det inte så billigt som nån sa.
Och sen fakes å skit, du hittar bättre grejer här hemma
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback