Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-03, 23:45
  #1
Medlem
4298Redos avatar
Tog fram gamla nintendot och spelade Mario Tennis här om dagen. Kom på en mycket intressant fråga till alla insatta Mario Tennis spelare, iaf intressant för mig

Frågan lyder; Vilken figur tror ni slår hårdast av dom som har power som specialite om ni tänker i verkligheten. Enligt mig står det självklart mellan Bowser och Donkey Kong men jag skulle gärna vilja ge Donkey Kong priset för hårdast slag. Så vad tror ni?
Citera
2008-08-06, 22:38
  #2
Medlem
Pihraijas avatar
Det känns som att bowser skulle vara ganska stel, men DK har ju överarmar som en.. gorilla? Han borde vara ganska stel i dom också, men jag tror nog att DK vinner, eftersom han inte har något skal som hindrar honom..
Citera
2008-08-06, 23:39
  #3
Medlem
4298Redos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pihraija
Det känns som att bowser skulle vara ganska stel, men DK har ju överarmar som en.. gorilla? Han borde vara ganska stel i dom också, men jag tror nog att DK vinner, eftersom han inte har något skal som hindrar honom..


Haha tack äntligen någon som svarar

Jo jag håller med dig. Det känns lite som att DK har övertaget =)
Citera
2008-08-10, 21:14
  #4
Avstängd
tjabbas avatar
det handlar inte om vem slår hårdast utan vem som slår bäst - så det självklara svaret är.... spöket! Han flyger snabbt och skruvar bollarna långt uti hörnen - sen kan apan stå och skrika hur mycket han vill när han inte når bollarna...
Citera
2008-08-13, 15:05
  #5
Medlem
Fina Gubbens avatar
Håller med han över mig. Men för att svara på TS fråga så slår nog DK hårdare eftersom han är en gorilla, dom har rätt kraftiga överarmar, mycket kraftigare än gigantiska sköldpaddor.
Citera
2008-08-15, 02:04
  #6
Medlem
leg0s avatar
Lirade ni Tennis på NES? Tror det var Nintendo själva som gjorde spelet och det hette bara "Tennis" vill jag minnas. Lätt goaste tennisspelet genom tiderna imo.
Citera
2009-01-25, 12:02
  #7
Avstängd
tjabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leg0
Lirade ni Tennis på NES? Tror det var Nintendo själva som gjorde spelet och det hette bara "Tennis" vill jag minnas. Lätt goaste tennisspelet genom tiderna imo.

är du go eller? spelarna var ju lika lätta att styra som ett fjärrstyrt kylskåp, nej tacka vet jag mario tennis 64 - känslan när man skruvar serven och lurar upp moståndaren på läktaren kan enbart (förmodligen) överträffas av att vinna wimbeldon irl!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback