Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-31, 21:06
  #1
Medlem
tja jag har ett 360 som jag köpte av en snubbe, har senare hört att de va stulet. finns det nån risk med att spela online ed den? kan nån "upptäcka" att det är stöldgods eller nåt liknande?
2008-07-31, 21:14
  #2
Medlem
Krusets avatar
tror inte det är någon fara
2008-07-31, 21:18
  #3
Avstängd
anzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TommyW
tja jag har ett 360 som jag köpte av en snubbe, har senare hört att de va stulet. finns det nån risk med att spela online ed den? kan nån "upptäcka" att det är stöldgods eller nåt liknande?

Beror på. En Xbox har en egen MAC adress. Kopplar du din nätverkskabel till din Xbox fungerar det precis som en dator. Detta är som att använda en stulen dator. Vet inte om man kan spåra en apparat via MAC adress men det kan hända.

lycka till
2008-07-31, 21:21
  #4
Medlem
Lämna tillbaka det till den rätta ägaren om du har någon moral.
2008-07-31, 21:23
  #5
Avstängd
InteVanligDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KitKatBlomman
Lämna tillbaka det till den rätta ägaren om du har någon moral.

Ja, han köpte säkerligen skiten för 3000:- för att sedan lämna tillbaks den till den rätta ägaren.
2008-07-31, 21:37
  #6
Medlem
repeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteVanligDag
Ja, han köpte säkerligen skiten för 3000:- för att sedan lämna tillbaks den till den rätta ägaren.
Köpte han en begagnad box för 3000 borde han inte bara lämna tillbaka den till den rättmätige ägaren utan även gå en kurs i privatekonomi..
2008-08-01, 06:32
  #7
Medlem
Megalomanias avatar
Det finns redan en exakt likadan tråd. Sök.

Låst.

/ Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback