Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-01, 21:22
  #193
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gadden666
Har också hört CC nämnas i samband med RC. Har sprungit på dom vid ett par tillfällen i västra delen av landet och delar din uppfattning om riktigt avspänd attityd.
Hur har det gått med flirtandet att bli CC, om det nu var det dom ville? Jag tänker på att dom nu är medlemmar av SBM...
Citera
2011-09-06, 20:47
  #194
Medlem
sunriders mc http://www.sunridersmc-phuket.com/sunriders
Citera
2011-10-07, 14:56
  #195
Medlem
Nån som vet ifall Reaper Crew fortfarande kallar sig 1% efter att de anslöt sig till modellen?
Citera
2011-10-07, 22:12
  #196
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuppienallen
Nån som vet ifall Reaper Crew fortfarande kallar sig 1% efter att de anslöt sig till modellen?
Dom var väl i modellen från start och hade 1% både runt hals och på väst...
Citera
2011-10-08, 01:10
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Dom var väl i modellen från start och hade 1% både runt hals och på väst...

Okej, jag hade för mig att dem körde nåt år innan dem tog steget in i sbm. Kan ha fel.

Känns inte som en "äkta" 1%-klubb ifall dem inte kör sitt eget race
Citera
2011-10-08, 01:27
  #198
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuppienallen
Okej, jag hade för mig att dem körde nåt år innan dem tog steget in i sbm. Kan ha fel.

Känns inte som en "äkta" 1%-klubb ifall dem inte kör sitt eget race

Håller med och många andra klubbar med mej, blir lite spänt på vissa fester. Men dom körde så snällt frontpatch och en styrka på 3-4 som åkte runt och besökte klubbar ett år.

Sen är väl 1% att leva hoj och klubb men som du säger vara Sbm dräng då rimmar illa med den livsstil man väljer.
Finns nog en anledning till att saker blev som dom blev
Citera
2011-10-08, 02:40
  #199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Håller med och många andra klubbar med mej, blir lite spänt på vissa fester. Men dom körde så snällt frontpatch och en styrka på 3-4 som åkte runt och besökte klubbar ett år.

Sen är väl 1% att leva hoj och klubb men som du säger vara Sbm dräng då rimmar illa med den livsstil man väljer.
Finns nog en anledning till att saker blev som dom blev
Nu blev jag nyfiken, vad är det som hänt?
Citera
2011-10-08, 03:00
  #200
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuppienallen
Nu blev jag nyfiken, vad är det som hänt?
Är inget officiellt som har hänt men om du känner till lite om historian runt om så kanske det finns en sten i skon hos någon.

Men inget jag snackar om här eller någon annanstans, inte min grej
Citera
2011-10-14, 19:56
  #201
Medlem
bastard666s avatar
Nån hade gjort en lista i tråden tidigare, såg ganska sanningsenlig ut med ett STORT undantag. Kvillebäcken MC hör inte till denna lista öht, herrejävlar vilka tomtar det är kvar om man jämför med de som var med förr...
Sen e en del nyrekrytringar man inte har jättepejl på men i det stora hela... jönsar
Citera
2011-10-14, 20:12
  #202
Medlem
pentaxanalytikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastard666
Nån hade gjort en lista i tråden tidigare, såg ganska sanningsenlig ut med ett STORT undantag. Kvillebäcken MC hör inte till denna lista öht, herrejävlar vilka tomtar det är kvar om man jämför med de som var med förr...
Sen e en del nyrekrytringar man inte har jättepejl på men i det stora hela... jönsar

De finns väl inte mer? De är väl Bandidosprospects?
Citera
2011-10-14, 20:26
  #203
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentaxanalytiker
De finns väl inte mer? De är väl Bandidosprospects?

Dom finns och är sen 2006 officiella supporters till Bandidos och en del i Red and Gold World

http://www.kvillebackenmc.se/
Citera
2011-10-14, 20:39
  #204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pentaxanalytiker
De finns väl inte mer? De är väl Bandidosprospects?

Det var en del av Kvillebäcken som gick vidare och startade upp Prospect Chapter Hisingen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback