Om det rubriceras som "försök till misshandel" innebär väl det att polisen inte kommer att lägga några resurser på att finna monstret? Jag tycker att de borde lägga lika mycket resurser som vid ett mord. Det är en extremt sjuk sak att göra, och denna människa kommer inte sluta innan den allvarligt skadat någon. Jag hoppas verkligen att polisen jobbar på detta.
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Jag trodde såna här berättelser var i klass med råttan i pizzan. Tydligen var de sanna.
Jag hörde talas om detta "fenomen" när jag var liten, och trodde senare att det bara var något man sa till barn för att de skulle vara försiktiga vid hopptornet. Men numera hör man om det varje år. Dock har jag aldrig hört någon bli skadad.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Jag tror att det är utfört av en tjurig gubbe, en klassisk rättshaverist, som inte har några barn och som stör sig på att det plaskas och leks vid bryggan.
Jag tänkte samma sak när jag såg illustrationen med dykförbud-skylten. Det kan vara nån riktigt grinig gubbe, med en jävla massa bokstavskombinationer i bagaget, som vill visa ungarna att de minsann ska respektera reglerna! En enstöring.