• 1
  • 2
2008-07-29, 22:16
Medlem
Doktor Kottes avatar
Då kanske vi kan försöka hålla oss till ämnet och undvika pajkastning etc.

Någon som hört hur Jarl mår nu i sommarvärmen?
Citera
2008-07-30, 11:51
Medlem
CumBodjas avatar
Ang. Sarajevo
InkorgenX

Jarl Alfredius till mig
visa information 15:36 (20 timmar sedan) Svara

Tack
för vänliga och uppmuntrande ord..
Jag var i Sarajevo under kriget men blev aldrig skjuten i armen.
Det låter som en skröna.
Vänliga hälsningar
Jarl Alfredius

Svara Vidarebefordra

Så, nu vet vi alla besked!
Citera
2008-07-30, 12:09
Medlem
Doktor Kottes avatar
Svarade han? Otroligt... Jaha...om mailet är äkta så har vi klara fakta nu då..
Citera
2008-07-30, 12:16
Medlem
Walkers avatar
Kul att Jalle gav klara besked Om huvudpersonen i fråga ger raka besked ska inte vi andra hacka ned på det.
Citera
2008-07-30, 12:28
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Kotte
Svarade han? Otroligt... Jaha...om mailet är äkta så har vi klara fakta nu då..

Mailet är så autentiskt som det kan bli. Som jag skrev tidigare så kontaktade jag Aktuellts redaktion, de visste inget och hänvisade mig till att skicka ett mail till Jarl.
Citera
2008-07-30, 12:31
Medlem
Doktor Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CumBodja
Mailet är så autentiskt som det kan bli. Som jag skrev tidigare så kontaktade jag Aktuellts redaktion, de visste inget och hänvisade mig till att skicka ett mail till Jarl.

Bra jobbat Cumbodja! Men Jalle sa inget om hur han mådde?
Citera
2008-07-30, 12:36
Medlem
CumBodjas avatar
Nej. Tror att det är väldigt privat. Inte så konstigt mao.
Citera
2008-07-30, 13:27
Bannlyst
Hoppas att Jarl kryar på sig! Som tidigare förespråkare för skottskadeteorin tar jag ödmjukt del av nya fakta och stryker flagg. Bra infoinsamling!
Citera
2008-07-30, 15:38
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CumBodja
Ang. Sarajevo
InkorgenX

Jarl Alfredius till mig
visa information 15:36 (20 timmar sedan) Svara

Tack
för vänliga och uppmuntrande ord..
Jag var i Sarajevo under kriget men blev aldrig skjuten i armen.
Det låter som en skröna.
Vänliga hälsningar
Jarl Alfredius

Svara Vidarebefordra

Så, nu vet vi alla besked!

Tack för infon!

Sonny! Vad säger du nu?
.
Citera
2008-07-30, 17:56
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Tack för infon!

Sonny! Vad säger du nu?
.
Om mailet är sant så stämmer det givetvis, men jag har inte menat att han faktiskt blivit skjuten, utan enbart att det skrivits något om det i tidningarna. Huruvida detta är så får ni själva utröna genom att kolla i tidningarnas mikrofilmsarkiv.

Dock vill jag bara lite osökt ställa mig frågande till hur det kommer sig att ni sväljer att en FB debattör säger att han har personlig kontakt med Jarl Afredius med hull och hår utan det minsta lilla krav på fysisk bevisning (för givetvis får ju ingen annan se mailet i sin orginalform), men när jag själv hänvisar till fysiska uppgifter så blir det ett jävla gnäll om om att det ska länkas hit och det ska levereras dit. Hur resonerar ni egentligen? Är det skillnad på krav och krav eller vaddå?
Senast redigerad av Sonny Crockett 2008-07-30 kl. 18:10.
Citera
2008-07-30, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Om mailet är sant så stämmer det givetvis, men jag har inte menat att han faktiskt blivit skjuten, utan enbart att det skrivits något om det i tidningarna. Huruvida detta är så får ni själva utröna genom att kolla i tidningarnas mikrofilmsarkiv.

Dock vill jag bara lite osökt ställa mig frågande till hur det kommer sig att ni sväljer att en FB debattör säger att han har personlig kontakt med Jarl Afredius med hull och hår utan det minsta lill krav på fysisk bevisning (för givetvis får ju ingen annan se mailet i sin orginalform), men när jag själv hänvisar ill fysiska uppgifter så blir det ett jävla gnäll om om att det ska länkas hit och det ska levereras dit. Hur resonerar ni egentligen? Är det skillnad på krav och krav eller vaddå?

Vilket det är otroligt att ingen skottskadeskeptiker gjorde omgående. Källsöksteknik i kombination med ett kritiskt sinnelag håller verkligen på att bli en bristvara mina damer och herrar!
Citera
2008-07-30, 19:04
Medlem
Doktor Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
...blabla... Hur resonerar ni egentligen? Är det skillnad på krav och krav eller vaddå?

Nej det är bara det att vi blir lite ödmjukare i den tropiska sommarvärmen. Men - jag skulle gärna vilja se mailet iofs
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in