Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-07-29, 21:11
  #1
Medlem
Tjena!

Jag är en rätt osäker kille som älskar sin flickvän över allt annat på denna jord men jag har så dåligt självförtroende och dåligt med kompisar i mitt område att jag inte riktigt kan släppa loss utan bara vill prata och vara tillsammans med min flickvän. Hon tycker det är jätte jobbigt och för två dagar sedan när hon var hos mig skällde hon ut mig för hon tyckte det var värkligen skit jobbigt. Jag har gått hos min psykolog och pratat och jag fick rätt bra hjälp men sen glömde jag bort en tid & tappa bort hennes nummer så jag har inte hört av mig på flera månader. Min fråga är om jag ska ta kontakt med psykologen igen och hur ska jag någonsin kunna komma ifrån att känna såhär med min flickvän?? Är tacksam för alla svar. // __087
Citera
2008-07-29, 21:18
  #2
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __087
Tjena!

Jag är en rätt osäker kille som älskar sin flickvän över allt annat på denna jord men jag har så dåligt självförtroende och dåligt med kompisar i mitt område att jag inte riktigt kan släppa loss utan bara vill prata och vara tillsammans med min flickvän. Hon tycker det är jätte jobbigt och för två dagar sedan när hon var hos mig skällde hon ut mig för hon tyckte det var värkligen skit jobbigt. Jag har gått hos min psykolog och pratat och jag fick rätt bra hjälp men sen glömde jag bort en tid & tappa bort hennes nummer så jag har inte hört av mig på flera månader. Min fråga är om jag ska ta kontakt med psykologen igen och hur ska jag någonsin kunna komma ifrån att känna såhär med min flickvän?? Är tacksam för alla svar. // __087

Om ni inte har hört av varandra på flera månader så låter det nästan som om det vore slut?
Citera
2008-07-29, 21:20
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Om ni inte har hört av varandra på flera månader så låter det nästan som om det vore slut?

alltså nu missförstår du mig. Jag har inte hört någon från min psykolog på väldigt länge
Citera
2008-07-29, 21:24
  #4
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __087
alltså nu missförstår du mig. Jag har inte hört någon från min psykolog på väldigt länge

Ursäkta, jag läste väldigt väldigt fel.

Vad har du för intressen? Om du inte har några så kanske du ska skaffa dig så att du kommer ut lite, få träffa lite nytt folk och på så sätt inte bara vara hos din flickvän.
Citera
2008-07-29, 21:25
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Ursäkta, jag läste väldigt väldigt fel.

Vad har du för intressen? Om du inte har några så kanske du ska skaffa dig så att du kommer ut lite, få träffa lite nytt folk och på så sätt inte bara vara hos din flickvän.

jag har gått på bowling, badminton, tennis, och simning. Jag ska nog försöka komma ut lite mer men jag bor i en liten by där det knappt finns något att göra så det blir väldigt svårt
Citera
2008-07-29, 21:46
  #6
Medlem
core_s avatar
Övrigt --> Relationer och Samlevnad
/Mod
Citera
2008-07-29, 21:47
  #7
Medlem
någon som har något annat förslag på vad jag kan göra?? Någon sport, något ställe jag kan söka mig till??
Citera
2008-07-29, 21:59
  #8
Medlem
Fred Friendlys avatar
Stay in school. Det bör du värkligen göra.
Citera
2008-07-29, 22:00
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Stay in school. Det bör du värkligen göra.

jag kanske inte berätta det men jag har precis gått ut skolan och håller på att söka jobb
Citera
2008-07-29, 22:05
  #10
Medlem
DoktorKubiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Stay in school. Det bör du värkligen göra.
Kan inte låta bli att påpeka ironin i det uttalandet.
Citera
2008-07-29, 22:09
  #11
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __087
jag kanske inte berätta det men jag har precis gått ut skolan och håller på att söka jobb
Börja träna på gym alternativt dra ut och jogga. Aktivera dig och successivt kommer behovet av att ständigt hänga med flickvännen minska, skulle jag tro.
Citera
2008-07-29, 22:20
  #12
Medlem
jo, träna på gym tror jag är en väldigt bra idè faktist. Jag har lite vikter och stång hemma som jag tränar lite smått då och då men jag har alltid velat börja träna på gym och det här är ett utmärkt tillfälle att börja
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback