Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-03, 17:11
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobby123
Jag har hört från diverse journalist vänner att våran kära hockey hjälte Nicklas Lidström är ett riktigt prakt svin. Det sägs att han svinar runt mest av alla grabbar där nere i USA.. När Detroit har borta matcher passar Niklas på att ha sina egna små borta matcher med. DVS en kvinna i varje ny stad laget besöker.

Kan detta stämma?

Det är han verkligen inte. Snarare tvärtom. En oerhört gullig och sympatisk kille.
Citera
2014-02-04, 02:21
  #134
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
En svordom? "som fan"?

Kan du göra en ljudfil?

Här är en videosnutt! http://speedy.sh/2VhpY/lidan-censurerad.mp4




(Ser att jag av misstag döpt Nicklas till "Lidan", inte "Lidas". Sorry!)
__________________
Senast redigerad av Kongruensbojd 2014-02-04 kl. 02:23. Anledning: förtydligande
Citera
2014-03-07, 12:43
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CronoS
Lidas e slut, han borde lägga av nu medan han är på topp.

oj så fel man kan ha.
Citera
2014-03-07, 13:00
  #136
Medlem
Lingon_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackMatt123
Han sa garanterat något lite värre/grövre än "fan" "eller som fan"

"som kuken" kanske?
Citera
2014-03-07, 13:58
  #137
Medlem
För min del spelar det ingen roll, han var en fenomenal hockeyspelare.

Men nej, tror inte det stämmer, han hade alltid samma rutiner enligt sitt lag...
Citera
2014-03-07, 19:23
  #138
Medlem
Wajis avatar
Ser ut som frugan fått lite större bröst på de senaste bilderna
Citera
2014-03-07, 23:49
  #139
Medlem
Hatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobby123
Ok men vad för argument har ni för det??

Kan ju vara så att Af och Exp etc inte vill sriva om detta. Anledningen till det är för att det svenska folket inte vill se eller höra att deras OS hjälte torkar sig själv i röven som oss andra dödliga. Klart han har lik i garderoben.

En gentleman som Lidström använder använder naturligtvis bidé, så ja, han är bättre än dig.
Citera
2014-03-08, 11:47
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dianno
Nu går jag OT, men orkar inte starta en ny tråd i ämnet, är det intressant nog så får någon annan göra det.

Men hur som helst, tanken slog mig precis att jag tyckte det var intressant att en person som har spenderat så gott som hela sitt vuxna liv i USA och Kanada hade en svensk fru. Inget speciellt anmärkningsvärt kanske, men så började jag kolla lite Wikipedia och tro fan att även Sedinbröderna, Henrik Lundqvist, Markus Näslund, Foppa, Sudden och Zetterberg har svenska brudar. Mats Sundin har ju exempelvis inte omgetts av svenskar i Toronto och är väl vad jag har förstått bland de absolut största personligheterna i staden de senaste tjugo åren. När han gjorde slut med sin gamla svenska brud så skaffade verkar han ha tagit första bästa flyg hem till Sverige och plockat sig en ny.

Är inte detta en smula märkligt? Är amerikanskor så hemska jämfört med svenskor? Är det något speciellt just för hockeyspelare? Jag har svårt att tro att det finns någon annan yrkeskategori där så stor andel av de svenskar som bor i Nordamerika har svenska töser vid sin sida.

Har nog med "trygghet" göra....svenskar är kända för att vara "ordentliga" och sköta sitt jobb, oerhört lojala lagspelare och lite du vet "svensson livet". En svensk tjej passar perfekt. Samma språk, samma sociala bakgrund, de finner sig i att vara "hockeyfruar" utan att lägga nån egentlig press på sina män. De får det lugna livet men med mycket pengar.
Citera
2014-03-08, 12:55
  #141
Avstängd
Vad jag har hört ska Lidas vara en riktigt bra familjefar som har ovanligt bra värderingar och normer.
Att man startar en tråd som denna visar inget annat än avundsjuka.
Citera
2014-03-08, 13:19
  #142
Medlem
foool13s avatar
Ändra rubriken för faan.

Verkar vara en superkille, var även roligt när han öppnade upp sig lite i Sjöbergs program häromåret, är en jävligt "stängd" person annars, lite tråkigt.
Citera
2015-04-02, 01:52
  #143
Medlem
Porsennas avatar
Vad gör karln idag? Han går från att ha varit en konstruktiv symbol för staden Detroit till att bli en bortglömd svensk. Varför är inte han med i tv eller media? han skulle ju kunna vara ambassadör för UNICEF eller stjärna i Mästarnas Mästare.

Helt under radarn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback