Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-29, 12:05
  #1
Medlem
Jag skulle behöva lite hjälp med att få reda på vilka nätverksprotokoll som stöds av Operativsystemet Sun Solaris 10, och med det menar jag de som stöds rakt av, utan att man behöver något tillägg.

Undrar också om ni har nått tips på var jag kan hitta information om Prestandan på detta operativsystem.

Sedan skulle jag vilja veta vad ni tycker om användarvänligheten när det gäller användargränssnittet!

Om ni har nån länk där jag kan läsa mer om de olika sakerna själv vore det också behjälpligt.
Citera
2008-07-29, 12:38
  #2
Medlem
Sconemans avatar
Kolla på http://docs.sun.com/app/docs ,där finns alla svar.
Prestandan är bra, användarvänligheten likaså beroende på vad du tycker om och installerar för gränssnitt.

/ Sconeman.
Citera
2008-07-29, 13:14
  #3
Medlem
darkmarcs avatar
Tänk också på att Solaris 10 finns för både sparc och x86. Prestanda och funktionalitet skiljer en del mellan dessa olika plattformar.

///DM
Citera
2008-07-29, 13:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkmarc
Tänk också på att Solaris 10 finns för både sparc och x86. Prestanda och funktionalitet skiljer en del mellan dessa olika plattformar.

///DM

Ah smart, tänkte inte på att det skulle skilja sig
Men det är ju väldigt logiskt att det gör...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback