2011-08-24, 08:47
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angeleyes157
Okej gömma sig och sitt företag i tallin istället för skyddad identitet är ungefär samma sak sen så råkar jag veta att just jonas bergdahl är en golbög och att några av hans bröder har skyddad identitet med. Annars hade vem som helst kunnat åka hem till hans föräldrar och knulla skiten ur dom. Dom bor ju som sagt i dalarna och heter väl förmodligen bergdahl dock vet nog många redan vart dom bor tyvärr. Hoppas på på hälsning hos hans föräldrar snart då. då kanske golbögen slutar snacka så mycket skit. Om inte så lär jag sälja uppgifterna!.
Jasså är dom uppgifterna värda pengar? Trodde det var allmänt känt var hans bror Mathias håller till, eller hans mamma Gun, eller huset i Borlänge står.
Citera
2011-08-24, 08:52
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Du får själv leta upp "konversationen" angående den saken med Johne..sen har det ju snackats om att Jonas minsann inte läser Flashback och ändrar efter vad "vi" säger. Senaste 2 grejerna postade på deras fejja säger annat i mina ögon
Konversationen verkar ha försvunnit från deras FB-sida, en annan rolig konservation är ju när mamma lägger sig i Robbans "my mom says i am a her littel angel but i told hear NO i am i mongol rider mffm" med svaret : "
Citat:
Anna Esposito-Storbacka det dementerar jag helt har aldrig sagt eller försök inbilla mig att du är en ängel däremot så är du min son !
Igår kl. 08:08."

Inte ljuga på nätet Robban, mamma kommer och tar dig i örat
Citera
2011-08-24, 09:53
Bannlyst
Citat:
Jftw är Jonas himself och Johne är den som på deras facebook skrev som om han var med i Mongos...tydligen en wannabe/ snackpåse som flytt Hässleholm och kramar små Asiater i Thailand.

http://www.facebook.com/pages/MONGOL...=wall&filter=1

Du får själv leta upp "konversationen" angående den saken med Johne..sen har det ju snackats om att Jonas minsann inte läser Flashback och ändrar efter vad "vi" säger. Senaste 2 grejerna postade på deras fejja säger annat i mina ögon

Du får ursäkta B-o, men jag måste nog rätta dig där. JFTW är väl inte JB utan J****n L******g som nyligen blev Pres. i nomad avdelningen.(efter att ha varit stor support till RMMC)

Å Johne var en ivrig supporter sittandes i Thailand, tills någon här på Fashen nämnde hans tidigare bravader som hoppjerka å tjallare.

Fridens!
Citera
2011-08-24, 10:20
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Jasså är dom uppgifterna värda pengar? Trodde det var allmänt känt var hans bror Mathias håller till, eller hans mamma Gun, eller huset i Borlänge står.

Nej, dom uppgifterna är inte värda en krona. Alla vet vart han, och hans familj håller hus. Inte direkt så Jonas gör någon hemlighet av det hela. Att sen inte ett skit händer, är ju en annan femma. Men och andra sidan varför skulle någon ge sig på hans familj? Intresset verkar vara minst sagt lågt att på något vis skada Jonas. Om man ska tro Flashback trådarna där han nämns så skulle han ju vara död för länge sen. Eller ska vi tolka det hela som att Jonas "fiender" är handlingsförlamade? Personligen tror jag inte det, men däremot tror jag att han känns oviktig för H.A och därför händer inget.
Citera
2011-08-24, 10:24
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
Jag erkänner att jag är lite "gagahihi" idag, så kan du förklara för mig vem det är & vad han försöker få sagt i det där inlägget?

Hans eget inlägg kändes inte speciellt välskrivet heller.
Har "1%arna" svårt med lingvistiken, meningsuppbyggnader & stavningen? vad kan det bero på? inget med intelligens att göra va? de måste vara att samhället svikit dom tror jag!

Inte heller jag förstod ett dyft av vad han försökte säga. Men det jag undrar mest över är, hur han kan få för sig att "Outlaws undrar...". Om jag tolkar det hela rätt så tar han på sig rollen att sprida något slags budskap för en klubb han varken tillhör eller har något att göra med.
Citera
2011-08-24, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Inte heller jag förstod ett dyft av vad han försökte säga. Men det jag undrar mest över är, hur han kan få för sig att "Outlaws undrar...". Om jag tolkar det hela rätt så tar han på sig rollen att sprida något slags budskap för en klubb han varken tillhör eller har något att göra med.

Alltså, killen måste seriöst vara utvecklingsstörd.
Vem är han?
Vad fan vill han?

lol
Citera
2011-08-24, 10:36
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gr0danB0ll
Du får ursäkta B-o, men jag måste nog rätta dig där. JFTW är väl inte JB utan J****n L******g som nyligen blev Pres. i nomad avdelningen.(efter att ha varit stor support till RMMC)

Å Johne var en ivrig supporter sittandes i Thailand, tills någon här på Fashen nämnde hans tidigare bravader som hoppjerka å tjallare.

Fridens!

Du har helt rätt "my bad"
Citera
2011-08-24, 10:46
Medlem
Härligt att cirkus Mongo är igång på både facebook och flashback för då blir det ju dubbel glädje att kunna följa spektaklet! Tur att min mamma inte har facebook/flashback för då skulle hon nog dra mig i båda öronen samtidigt om jag skrev som Robban Madsen, sen skulle jag antagligen få gå och lägga mig utan kvällsmat i en hel vecka.

Undrar om Jonas Bergdahl, 19760205-7130, har betalat av skulden till kronofogden på 1 744 302 kr?
Senast redigerad av BloodNGuts 2011-08-24 kl. 10:51.
Citera
2011-08-24, 10:48
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit

Efter att ha läst sen läst lite igen så har jag kommit fram till följande...läs nedan

Citat:
Ursprungligen postat av Doxyferm
Alltså, killen måste seriöst vara utvecklingsstörd.
Vem är han?
Vad fan vill han?

lol

Efterbliven ligger klart nära till hand och detta är min tolkning av budskapet baserat på infon på sidan:

Jftw skriver at Johne har skickat ( troligen mail ) sina sista ord i deras verbala fight; "Lägg ner att dissa mej på Facebook, flera Mongols WorldWide ( och ) Outlaws undrar va fan ni håller på med. Slutar ni inte retas ( kommer jag Johne se till att ) ni aldrig kommer in i Thailand, ni blir ( Blacklist ) svartlistade"
Jftw skriver sen att "vi" brödrar får sola på en annan beach.

Det roliga var i ett inlägg som numera är borta så bjöd Johne Mongos ner till Hässleholm på "besök" om dom vågade...så antar han pendlar mellan Thailands småpojkar och Skånes importer.
Citera
2011-08-24, 11:06
Bannlyst
Citat:
Efter att ha läst sen läst lite igen så har jag kommit fram till följande...läs nedan

Jftw skriver at Johne har skickat ( troligen mail ) sina sista ord i deras verbala fight; "Lägg ner att dissa mej på Facebook, flera Mongols WorldWide ( och ) Outlaws undrar va fan ni håller på med. Slutar ni inte retas ( kommer jag Johne se till att ) ni aldrig kommer in i Thailand, ni blir ( Blacklist ) svartlistade"
Jftw skriver sen att "vi" brödrar får sola på en annan beach.

Det roliga var i ett inlägg som numera är borta så bjöd Johne Mongos ner till Hässleholm på "besök" om dom vågade...så antar han pendlar mellan Thailands småpojkar och Skånes importer.

Det roligaste i detta inlägg är ju enligt mig att han har rättat till engelskan! Jag undrar stilla, vad hade han för hjälpmedel då?..........Gogäll transläjt?

Fridens!
Citera
2011-08-24, 11:27
Medlem
b-os avatar
Citat:
Det roligaste i detta inlägg är ju enligt mig att han har rättat till engelskan! Jag undrar stilla, vad hade han för hjälpmedel då?..........Gogäll transläjt?

Fridens!

Du menar
Citat:
"Bara rättat dom värsta stavfelen"
hahaha ja om man tar sej tid att rätta stavfel så kan man ju lika väl fixa till grammatiken.
Antingen Google transläjt eller Babelfish

Citera
2011-08-24, 11:31
Medlem
b-os avatar
Citat:

Fridens!

Förvånad att JB lät någon bli Prez och att inte han själv tog även denna titel men skämt åsido Är JL den ena från Blekinge du får gärna PM'a lite info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in