• 1
  • 2
2008-07-28, 07:18
Bannlyst
Drogen Spice har fått fäste i Uppsala.
Den cannabisliknande drogen Spice som säljs helt lagligt på nätet börjar bli vanlig bland unga uppsalabor.
Polisen har hittills gjort flera beslag av drogen.
- Om man tar det den här drogen kan man riskera att dö, säger Peter Hultén till Expressen.Se

Läs mer...
http://uppsala.expressen.se/nyheter/...aste-i-uppsala
Citera
2008-07-28, 08:16
Medlem
knoxahs avatar
Okej för att artikeln känns jävligt töntig, till och med att påpeka att döden kan knacka på dörren efter lite rökning, men bilden var fan bara för mycket.
Citera
2008-07-28, 08:19
Medlem
Tuxxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handske
Drogen Spice har fått fäste i Uppsala.
Den cannabisliknande drogen Spice som säljs helt lagligt på nätet börjar bli vanlig bland unga uppsalabor.
Polisen har hittills gjort flera beslag av drogen.
- Om man tar det den här drogen kan man riskera att dö, säger Peter Hultén till Expressen.Se

Läs mer...
http://uppsala.expressen.se/nyheter/...aste-i-uppsala

Detta är ju en gammal artikel.
Citera
2008-07-28, 13:50
Medlem
Idioter i vanlig ordning
Citera
2008-07-28, 15:21
Bannlyst
Självklart riskerar man att dö. Tror nog att risken att dö om du cyklar är väldigt mycket större.
Citera
2008-07-28, 15:23
Medlem
alpinskis avatar
Den risken är mycket större.
Citera
2008-07-28, 15:54
Medlem
ChrisAofCourses avatar
Dödsdrogen SPICE????

Undrar hur dom kan skriva att man kan dö av spice? Finns det dokumenterat?

Citera
2008-07-28, 15:59
Medlem
buyzabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisAofCourse
Undrar hur dom kan skriva att man kan dö av spice? Finns det dokumenterat?

Ja, det är fälgrengöringsmedel.

Citat:
DXM, Phenazepam, Spice, GBL, Efedrin och A2. Det handlar om en uppsjö av nervstimulerande och hallucinogena substanser som egentligen var tänkta att användas i till exempel hostmedicin eller som fälgrengöringsmedel för bilar

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?...1&lpos=extra_1
Citera
2008-07-28, 16:04
Medlem
sverige är och kommer nog alltid vara storebror, snart måste man själv ge upp tanken på att vara en egen människa. fan va ot men jag blir så less på allt skriveri om spice å cannabis. läste i tidningen häromdan att tre st stod åtalade för ringa narkotikabrott cannabis. dom hade påträffats påverkade och hade ingenting på sig!? att ens orka skriva en sån sak i tidningen. anledningen till att cannabis är olagligt är för att staten satan jävlar känar pengar på det, sen är bilden av cannabis helt fel.
jag menar som med spice, klart som fan att det ska bli negativa skriverier om spice. alla som röker kommer ju inte att få jobb å gå ner sig till tyngre droger.. fucking jävla bullshit.
är less på det här jävla landet, det känns som det är dags att antingen flytta eller spränga regeringen. fucking bort med moderaterna, dom förstör landet och det hoppas jag att alla fattar.. helt OT men jag känner att jag måste få skriva av mig bara..

bränt..
Citera
2008-07-28, 19:01
Medlem
buyzabas avatar
Det har knappast med moderaterna att göra. Vet inte om du bara ville skriva ut ditt förakt mot moderaterna eller om det ens har med droglagstiftning att göra. Hela politikerkåren är ju en politiskt korrekt fittkår, inte bara moderater.
Citera
2008-07-28, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av buyzaba
Ja, det är fälgrengöringsmedel.
Underbart.

Snacka om att förolämpa vår intelligens...
Citera
2008-07-29, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buyzaba
Det har knappast med moderaterna att göra. Vet inte om du bara ville skriva ut ditt förakt mot moderaterna eller om det ens har med droglagstiftning att göra. Hela politikerkåren är ju en politiskt korrekt fittkår, inte bara moderater.

jag vet :/ bränt bara.. kände att jag vill skriva av mig som sagt.. sen är ju inte moderaterna och fredrik reinfeldt dom bästa..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in