Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-07-27, 23:53
  #1
Medlem
Snyfts avatar
Hallå funderar på att köra över bron med några polare och undrar vad en tur och returbiljett med bil kostar? står bara enkeltur priser på deras sida.
Citera
2008-07-27, 23:57
  #2
Medlem
berntzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyft
Hallå funderar på att köra över bron med några polare och undrar vad en tur och returbiljett med bil kostar? står bara enkeltur priser på deras sida.

Kanske man får plussa på då, en enkeltur över till ena sidan + enkeltur tillbaka igen. Skriv calc i sök i windows startmenyn kommer en räknare fram. Tror det är det enklaste.
Citera
2008-07-27, 23:59
  #3
Avstängd
Schnitzel Fritzs avatar
550:- för vanliga dödliga om jag inte missminner mig. Jag betalar 260:-

edit: OJ! Det hade visst gått upp till 325:- enkel resa för er dödliga. 650:- ToR då
__________________
Senast redigerad av Schnitzel Fritz 2008-07-28 kl. 00:01.
Citera
2008-07-28, 00:02
  #4
Medlem
Götgatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berntzie
Kanske man får plussa på då, en enkeltur över till ena sidan + enkeltur tillbaka igen. Skriv calc i sök i windows startmenyn kommer en räknare fram. Tror det är det enklaste.


Tror det kan vara enklare att ta Start > Alla Program > Tillbehör > Kalkylatorn.
Citera
2008-07-28, 00:03
  #5
Medlem
berntzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Götgatan
Tror det kan vara enklare att ta Start > Alla Program > Tillbehör > Kalkylatorn.

Nej det är inte det enklaste med det jag från början menade. Menade såklart inte sök, utan "kör" så skriver man in calc. snabbt och lätt.
Citera
2008-07-28, 00:04
  #6
Medlem
Snyfts avatar
det står ju på sidan att tur och retur biljetter finns så om de nu inte är helt jävla korkade är dessa billigare. jag kan faktiskt räkna ut att det blir 650 men trodde att tur och retur biljett gav en bättre pris men aja.
Citera
2008-07-28, 00:07
  #7
Avstängd
Schnitzel Fritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyft
det står ju på sidan att tur och retur biljetter finns så om de nu inte är helt jävla korkade är dessa billigare. jag kan faktiskt räkna ut att det blir 650 men trodde att tur och retur biljett gav en bättre pris men aja.

Men om jag säger att jag kör över brodjävuln 10ggr i veckan och har sett att prisjävlarna är enkelpriser, köper du det då?

För jag började undra om du verkligen var tvungen att ta fram kalkylatorn för att lägga ihop två pris. Därför skrev jag ut summan i klartext.
Citera
2008-07-29, 22:25
  #8
Medlem
Psychopatics avatar
Vafan... Är det så jävla dyrt?
Jag har kört över bron en gång, var -00 eller -01 o då betallade jag hundra-nånting... Dessutom har de en jävla tullkontroll där. Jag o syrran hade varit i Christiania på en ren nöjesutflykt. O jag köpte med lite "magiska svampar" med hem. O vi blev stoppade i tullen, men som tur var hittade de inte svamparna.

Annars kan du ta ett UFO o flyga över, glöm inte att kontakta Arkiv-X!
Citera
2008-07-30, 15:06
  #9
Medlem
pirates avatar
Här finns lite information om hur mkt det kostar att åka över bron...hela 650 kr ...rena rama rånet

http://osb.oeresundsbron.dk/frontpage/?lang=46
Citera
2008-07-30, 15:08
  #10
Medlem
Carl Serungs avatar
Brobizz is the shit!
Citera
2008-07-31, 00:29
  #11
Medlem
estecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Vafan... Är det så jävla dyrt?
Jag har kört över bron en gång, var -00 eller -01 o då betallade jag hundra-nånting... Dessutom har de en jävla tullkontroll där. Jag o syrran hade varit i Christiania på en ren nöjesutflykt. O jag köpte med lite "magiska svampar" med hem. O vi blev stoppade i tullen, men som tur var hittade de inte svamparna.

Annars kan du ta ett UFO o flyga över, glöm inte att kontakta Arkiv-X!
Varfor skriver du Arkiv X i varje javla inlagg?!?!??!

Ja, det ar dyrt att ta bron och det ar darfor man tar taget istallet!
Citera
2008-07-31, 18:55
  #12
Medlem
Psychopatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esteco
Varfor skriver du Arkiv X i varje javla inlagg?!?!??!
Jag var lite full härom kvällen o hade sett på en massa Arkiv-X avsnitt, så jag var lite inne i det... Men att vara full på en tisdag är ett vardagsbekymmer för mig iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback