Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-27, 21:41
  #1
Medlem
Fantaas avatar
Tjenare Flashback, jag känner mig så satans deppad just nu, har haft otur i kärlek rejält länge nu, har haft på gång med flera riktigt underbara tjejer men dom har antingen bara velat va kompisar till slut eller inte är redo för ett förhållande -.-, å nu så trodde jag lyckan hade vänt men icke... träffade en till tjej som e helt betuttad i mig men hon ska åka hem till SVERIGE på onsdagen (jag bor i Finland). Vet inte va fan ja ska börja hitta på, finns det nån vänlig själ därute som vill hjälpa en stackars deprimerad man?
Citera
2008-07-27, 21:43
  #2
Avstängd
Juggernauters avatar
http://www.gubb.devisland.net/The%20...0of%20Pook.pdf
Citera
2008-07-27, 21:49
  #3
Medlem
Ödlans avatar
Kvinnor är oärliga och falska tills det ändå är försent för att försöka reparera något. Vid det stadiet har hon säkert testat vattnet och knullat andra ändå så det är ingen mening med att ta tag i allt som förstörts utan det bästa man kan göra är att behandla sina känslor med olika berusningsmedel och vara bitter på FB och mot alla i sin närhet.

I slutändan är det alltid en själv som vill pussla ihop allt hon orsakat men eftersom det är försent ger man lätt upp och sitter istället och lyssnar på inspelningar man haft sen tidigare bara för att höra henne skratta.

Du klarar dig nog alldeles galant utan dem.
Citera
2008-07-27, 21:52
  #4
Medlem
Fantaas avatar
säg nåt som ja inte vet ...
Citera
2008-07-27, 21:58
  #5
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaa
säg nåt som ja inte vet ...

Ni hade varit tillsammans i tre månader och sedan hade förhållandet fått besök av krisen alla kvinnor får vid den här punkten. Du får lyssna på deras osäkerhet och höra att din åsikt ändå inte spelar någon roll eftersom det är din plikt att säga fina saker till henne eftersom du är hennes pojkvän. Har du otrolig otur kommer även hennes ägglossning och då passar hon på att vara otrogen. Hon kommer däremot inte erkänna detta för dig eftersom kvinnor alltid är otrogna med en anledning. Oavsett vad kommer de alltid backa upp sin lögnaktiga skit för i deras tänkande var det "ändå inte så farligt". Så hon ler och säger att hon älskar dig när hon svalt någon annans sats dagen innan och använt samma läppar. Om förhållandet överlever det avsnittet kommer du sedan få höra hur dålig du är och hon kommer använda misstag du gjort tidigare i ditt liv (innan förhållandet inleddes) eftersom hon söker anledningar till att behandla dig dåligt.

Antagligen är detta något som du inte tar och bestämmer dig för att kasta ut henne och allt som har med henne att göra. Några månader efter inser hon att du är det bästa hon någonsin haft och kommer att ha och då krälar hon tillbaka och om du är tillräckligt dum tar du henne tillbaka och blir sårad tio gånger så hårt. Spelar du dina kort rätt tar du tag i dig själv och motbevisar henne: att du faktiskt klarar dig mycket bättre utan henne.

Var inte ledsen, du har trots allt inte gått miste om något. Skål.
Citera
2008-07-27, 22:03
  #6
Medlem
Fantaas avatar
Citera
2008-07-27, 22:17
  #7
Medlem
rullkragens avatar
Skriv mail och ring var andra !

Tjenis !

Ja , vad skall man säga ?
Ni har bara varit tillsammans en kort tid , men hon är väldigt intresserad av dig !
Bara det är en stor bit på vägen !

Frågan är vad gjorde hon i Finland ?
Hur gamla är ni ?

Svårt att svara något vettigt , när man vet så lite om er !

Ni får hålla kontakten via mail och telefon , se vad som händer med tiden !
Möjligheten finns kanske någon av er kan flytta till den andra !
Citera
2008-07-27, 22:38
  #8
Medlem
Marxamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Ni hade varit tillsammans i tre månader och sedan hade förhållandet fått besök av krisen alla kvinnor får vid den här punkten. Du får lyssna på deras osäkerhet och höra att din åsikt ändå inte spelar någon roll eftersom det är din plikt att säga fina saker till henne eftersom du är hennes pojkvän. Har du otrolig otur kommer även hennes ägglossning och då passar hon på att vara otrogen. Hon kommer däremot inte erkänna detta för dig eftersom kvinnor alltid är otrogna med en anledning. Oavsett vad kommer de alltid backa upp sin lögnaktiga skit för i deras tänkande var det "ändå inte så farligt". Så hon ler och säger att hon älskar dig när hon svalt någon annans sats dagen innan och använt samma läppar. Om förhållandet överlever det avsnittet kommer du sedan få höra hur dålig du är och hon kommer använda misstag du gjort tidigare i ditt liv (innan förhållandet inleddes) eftersom hon söker anledningar till att behandla dig dåligt.

Antagligen är detta något som du inte tar och bestämmer dig för att kasta ut henne och allt som har med henne att göra. Några månader efter inser hon att du är det bästa hon någonsin haft och kommer att ha och då krälar hon tillbaka och om du är tillräckligt dum tar du henne tillbaka och blir sårad tio gånger så hårt. Spelar du dina kort rätt tar du tag i dig själv och motbevisar henne: att du faktiskt klarar dig mycket bättre utan henne.

Var inte ledsen, du har trots allt inte gått miste om något. Skål.
*bugar djupt*
Citera
2008-07-27, 22:43
  #9
Medlem
Pangbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Ni hade varit tillsammans i tre månader och sedan hade förhållandet fått besök av krisen alla kvinnor får vid den här punkten. Du får lyssna på deras osäkerhet och höra att din åsikt ändå inte spelar någon roll eftersom det är din plikt att säga fina saker till henne eftersom du är hennes pojkvän. Har du otrolig otur kommer även hennes ägglossning och då passar hon på att vara otrogen. Hon kommer däremot inte erkänna detta för dig eftersom kvinnor alltid är otrogna med en anledning. Oavsett vad kommer de alltid backa upp sin lögnaktiga skit för i deras tänkande var det "ändå inte så farligt". Så hon ler och säger att hon älskar dig när hon svalt någon annans sats dagen innan och använt samma läppar. Om förhållandet överlever det avsnittet kommer du sedan få höra hur dålig du är och hon kommer använda misstag du gjort tidigare i ditt liv (innan förhållandet inleddes) eftersom hon söker anledningar till att behandla dig dåligt.

Antagligen är detta något som du inte tar och bestämmer dig för att kasta ut henne och allt som har med henne att göra. Några månader efter inser hon att du är det bästa hon någonsin haft och kommer att ha och då krälar hon tillbaka och om du är tillräckligt dum tar du henne tillbaka och blir sårad tio gånger så hårt. Spelar du dina kort rätt tar du tag i dig själv och motbevisar henne: att du faktiskt klarar dig mycket bättre utan henne.

Var inte ledsen, du har trots allt inte gått miste om något. Skål.

Lysande Sickan.
Citera
2008-07-28, 21:05
  #10
Medlem
Fantaas avatar
okej

Jag har bestämt mig nu, ska nog bara spendera denna korta tid med henne som jag har kvar, sedan får ja väl acceptera att hon är borta.
Citera
2008-07-28, 21:10
  #11
Medlem
Dr Snoozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaa
Jag har bestämt mig nu, ska nog bara spendera denna korta tid med henne som jag har kvar, sedan får ja väl acceptera att hon är borta.
Varför är du online just nu då?Du borde ju umgås med henne
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback