Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-07-27, 19:55
  #1
Medlem
StoneWolfs avatar
Har ni någonsin varit i slagsmål över en tjej eller när någon ofredat din tjej? Vad gjorde ni och skulle ni slåss över en tjej i alla lägen? Personligen skulle jag nog inte börja slåss över ett ONS på krogen men en flickvän/fru skulle jag kunna döda för.
Citera
2008-07-27, 19:57
  #2
Medlem
Skäggbiffens avatar
Nej. Varför skulle man göra det? Om någon limmar på ens flickvän och hon är med på noterna så är det endast hon som ska slås blodig.

men visst lappar någon till ens tjej så får man ta till alla medel.
Citera
2008-07-27, 20:00
  #3
Medlem
Nja brukar skita det borde väl försvara men pallar ej
Citera
2008-07-27, 20:00
  #4
Medlem
audios avatar
Nej, inte än. Men hade sopat på någon rejält då jag hatar när folk trakasserar brudar på något sätt alls.
Citera
2008-07-27, 20:05
  #5
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoneWolf
men en flickvän/fru skulle jag kunna döda för.

För din skull eller för hennes skull?

Vilken handling skulle få det att rinna över så pass? Kan du ge ett exempel?
Citera
2008-07-27, 20:11
  #6
Medlem
StoneWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
För din skull eller för hennes skull?

Vilken handling skulle få det att rinna över så pass? Kan du ge ett exempel?

För att döda någon skulle det vara våldtäkt eller misshandel.
Citera
2008-07-27, 20:38
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StoneWolf
För att döda någon skulle det vara våldtäkt eller misshandel.

Så om din fru/flickvän blev misshandlad så skulle du döda personen som gjorde det? Visst skulle man känna ilska över en sån sak men att sitta inne 15-20 år för mord över en jävla idiot som slog ens fru känns inte riktigt vettigt. Jag vet inte om du menar allvar nu.
Citera
2008-07-27, 20:44
  #8
Avstängd
frivols avatar
Vilken typisk trådstart av stonewolf. Allt eller inget. Hardcore jämt. Ingenting annat än svart eller vitt.

Skulle jag ha pojkvän, och ngn stötte på mig eller slog mig ute på krogen och killen hoppade på honom på precis samma sätt som en annan babian, så skulle jag fan dumpa fanskapet. HATAR killar som slåss, spelar ingen roll då om det är någon annan som gör det först, samma eländiga beteende att slå tillbaka. Visst skulle man vilja att killen gick emellan, men inget överdrivet och helt okontrollerat. Signalerar ju bara svagt psyke.
Citera
2008-07-27, 21:02
  #9
Medlem
SpeedingBullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Vilken typisk trådstart av stonewolf. Allt eller inget. Hardcore jämt. Ingenting annat än svart eller vitt.

Skulle jag ha pojkvän, och ngn stötte på mig eller slog mig ute på krogen och killen hoppade på honom på precis samma sätt som en annan babian, så skulle jag fan dumpa fanskapet. HATAR killar som slåss, spelar ingen roll då om det är någon annan som gör det först, samma eländiga beteende att slå tillbaka. Visst skulle man vilja att killen gick emellan, men inget överdrivet och helt okontrollerat. Signalerar ju bara svagt psyke.

HaHA, så han skulle gå imellan och sen stå där som en fjolla "tagga ner nu.. tagga ner!" och inte göra något mer? Nej.. tacka fan för att jag blivit uppfostrad på rätt sätt iallafall och vet vad som borde göras.
Citera
2008-07-27, 21:05
  #10
Medlem
Har ju slängt ute en kille från min lägenhet pga av att han klängde på en tjej som inte ville bli klängd på men han lämnade utan att börja käfta emot så mycket så det var inte precis nått bråk.

Men skulle jag slå ner nån för att dom raggade på min tjej eller att min tjej hade varit otrogen med dom? Nej det skulle jag inte eftersom jag inte skulle backa för att ragga på nån annans tjej eller ligga med nån annan tjej. Det är tjejen som ska ha skit då inte killen.
Citera
2008-07-27, 21:31
  #11
Medlem
StoneWolfs avatar
Hur ser ni tjejer på killar som vill slåss över er? Nu menar jag givetvis inte er feminister för er vill väl ändå ingen slåss över
Citera
2008-07-27, 21:47
  #12
Medlem
Goalkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoneWolf
Har ni någonsin varit i slagsmål över en tjej eller när någon ofredat din tjej? Vad gjorde ni och skulle ni slåss över en tjej i alla lägen? Personligen skulle jag nog inte börja slåss över ett ONS på krogen men en flickvän/fru skulle jag kunna döda för.

hmmm...jag ofredade en tjej då jag söpit för mycket. Jag hade varit kär i henne 1½ år med och hon hade småflörtat hela tiden även fast hon hade kille. Jag minns inte ett skit av att jag ofredade henne. Killen hennes var på samma fest nykter och fick reda på det då av henne så klart men han gjorde inget. 5 veckor senare då han var på fyllan tog han tag i det då han väl hade stake i.o.m. alkoholen. Jag hann bara hänga av mig jackan så var han och en kompis till honom på mig. Jag sa hur det var och att jag mått dåligt över det som fan i nån vecka som jag ju gjorde. Allt verkade lugnt sen när jag vände mig om och skulle gå därifrån till baren så fick jag en knuff i ryggen och då brann det för mig. Hade jag varit i hans läge hade jag spöat mig redan den kvällen det hände och inte vänta 5 veckor tills man är full och börja gruffa då. Aja, jag hatar honom idag men han har försökt smöra för mig men det faller jag inte för något mer. Det är inte första gången vi är ovänner men jag hoppas det är sista för jag kommer inte bli vän med honom igen. Jag gillar att hata honom med Har f.ö. ingen kontakt med henne heller för att jag sa vad jag tyckte om henne och hennes flörtningar med mig och att hon inte brydde sig om att han gick på mig. Men so what. Jag har en tjej, älskar henne och tänker inte på dom där 2 idioterna mera.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback