2008-07-26, 07:57
Medlem
The_Insanes avatar
Hejsan

Jag använder Miranda IM som msn klient men varje morgon jag vaknar så har den loggat ut sig själv och jag hittar ingen inställning jag kan se som sköter detta. Någon som vet vart jag löser det så den inte loggar ut varje kväll?
Citera
2008-07-26, 11:14
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Insane
Hejsan

Jag använder Miranda IM som msn klient men varje morgon jag vaknar så har den loggat ut sig själv och jag hittar ingen inställning jag kan se som sköter detta. Någon som vet vart jag löser det så den inte loggar ut varje kväll?
Jag tror inte Miranda i sig har någon inställning för att logga ut folk, men för att komma till rätta med ditt problem finns det en plugin som heter Real Reconnect som känner av om du loggas ut och loggar på dig igen.
Citera
2008-07-26, 12:39
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Det kan väl även vara ISP som byter IP nummer eller rent " droppar av " vid vissa klockslag.

Många leverantörer skuggar igenom trafiknätet på natten.
Det är typ motsvarigheten till mobilnätet.Där städar många leverantörer av mobitexnätet och detta utförs oftast på natten då det är minst trafik.

Vi kan kalla en defragmentering på trafiknätet
Citera
2008-07-27, 21:19
Medlem
The_Insanes avatar
Hur installerar jag detta plugin i Miranda IM?
Citera
2008-07-27, 21:53
Medlem
The_Insanes avatar
Nu kom jag på hur jag får dem att fungera och det var ju bara dra in dll filen i mappen som tillhör plugins åt Miranda IM

Tack så mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in