2008-07-30, 10:52
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Men vad tycker ni andra män? Spelar det någon roll?

Är 1,76 och brukar falla som en fura för fruntimmer som är betydligt längre än jag själv. Brukar finnas något oerhört gracilt och drottninglikt över långa kvinnor. Men annars nej, på det hela taget spelar längd ingen särskild roll även om det finns en undre gräns under vilken kvinnor inte bör röra sig.

Slika småjäntor utan kurvor lämnar jag gladeligen över till diverse machokillar med behov att ständigt känna sig som riktiga alfabrandmän.
2008-07-30, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Aldrig stört mig, och det var trevligt när man hade sex stående.

Kvinnor tänker ju aldrig på sådana praktiska detaljer
2008-07-30, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Belenus
Det beror förmodligen på om de själva är mannen eller kvinnan i förhållandet.

En part måste mao vara dominant?
2008-07-30, 11:17
Medlem
Belenuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
En part måste mao vara dominant?

Nej. Ofta - inte alltid - i homoförhållanden representerar en part den maskulina sidan och den andra den feminina.
2008-08-01, 10:31
Bannlyst
längre brudar...

Mera kött att slicka, pussa, spruta på, kontrollera, e själv 190-ligan så jag har ju inga problem egentligen har stött på få tjejer över min längd....när det sker får jag oftast dem med...jag får alla brudar jag vill ha för jag e topp-player
2008-08-01, 11:20
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
Mera kött att slicka, pussa, spruta på, kontrollera, e själv 190-ligan så jag har ju inga problem egentligen har stött på få tjejer över min längd....när det sker får jag oftast dem med...jag får alla brudar jag vill ha för jag e topp-player

Jaha, du ser det sådär... Så du tar hellre en 200kg tjej än en på 60kg ?
mera kött att slicka, pussa o spruta på juh

you do that...

onT: har själv varit med en lång tjej, lika lång som mig i princip (182). Inget direkt jag tänkte på förutom när vi var på en del fester o hon hade högaskor vilket gjorde henne längre än mig. men whatever.
2008-08-01, 11:29
Medlem
jomenvisst84s avatar
Lång och smal - Snyggt
Lång och kurvig - Kan eventuellt funka
Lång och mullig - Går fetbort
Kort och smal - Kan funka
Kort och kurvig - Kanon!
Kort och mullig - Snyggt

EDIT: är 181cm själv.
2008-08-01, 16:35
Medlem
Nojlagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84
Lång och smal - Snyggt
Lång och kurvig - Kan eventuellt funka
Lång och mullig - Går fetbort
Kort och smal - Kan funka
Kort och kurvig - Kanon!
Kort och mullig - Snyggt

EDIT: är 181cm själv.

+1, fast jag är 3 cm kortare än dig.
2008-08-01, 17:24
Medlem
Belenuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone

Vem försöker du lura, egentligen? Vem som helst förstår att avskräde som du inte får något annat än socialt missanpassade left-overs.
2008-08-01, 18:09
Medlem
Bunnys avatar
Föredrar helt klart långa tjejer. Är själv över 190 cm och gillar långa tjejer, främst mörka, av den enkla anledningen att jag vill att mina barn också ska bli långa å mörka. Inte för att jag tänker skaffa barn i nuläget, men min reptilhjärna säger att långa å mörka tjer är snyggast av just den anledningen, för att dom förmodligen har gener som drar åt samma håll som mina.
2008-08-03, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Mena inte bara i denna tråden, om du kollar runt överlag när tjejer och killar beskriver sig så är dom så perfekta.

Enkelt: De som tycker att de passar in på det för sammanhanget rådande idealet har lättare för att beskriva sig själva än de som tycker att de inte gör det.
Violà - en tråd full av belåtet långa män. De kortare är mer benägna att spara sina självbeskrivningar till sammanhang där de själva har skrytfaktorer att komma med.
2008-08-03, 03:17
Medlem
Men ska man använda FB som representativt statistiskt forskningsunderlag (tveksamt) så är det iaf inte killarna som envisas med att jaga kortare tjejer. Det är tjejerna som envisas med att jaga längre män.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in