2002-12-06, 02:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frodo
En hög dos koldioxid är alltid dödlig. Du somnar inte av detta. Det som händer när koldioxiden ersatt syret, är att hjärtat rusar, sen tuppar du & dör. Orsaken är att det tar rätt lång tid för kroppen att bli av med koldioxid, för lång tid för att man ska överleva om man fått så mkt i sig så man tuppar.
Ja ok, man "somnar" inte, man svimmar. Men blir medvetslös av syrebrist=koldioxidöverdos, men man dör inte automatiskt med en gång. Så fort man tuppat av så startar automatiskt kroppen att försöka andas och finns det då tillgång till syre så överlever du, MEN du blir inte vid medvetande med en gång=sömngas-effekt.
Citera
2002-12-06, 15:21
äldre konto (old)
Ej medlem
Testa att andas in luften i en halvdrucken 0,5 l cola... eller mer, hjärtat rusar och du blir svimfärdig...
Citera
2002-12-06, 20:29
Medlem
China white

Gasen som Ryssarna använde på teater-terroristerna var gasformig fentanyl har jag för mig. Livsfarlig, många dog av gasen, men ska man söva någon så funkar det utmärkt, om man kan dosera rätt dvs...
Citera
2002-12-07, 15:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roine
Blanda till något med China white i... Funkade för ryssarna när de skulle ta de där tjetjenerna på teatern. 8)
Vad har du för kriterier på "fungerade"? 8O
Citera
2002-12-10, 12:10
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: ETER

Citat:
Ursprungligen postat av Nisse
Är säkert Eter ,fanns faktiskt att köpa "öppet" på apoteket för ett antal år sedan ,men troligen inte idag.Men eftersom det är så vanligt förekommande så är det säkert inga problem för Baltpacket att köpa sånt i ryssland eller i baltikum och enkelt smuggla med till Svea när dem kommer hit för att "jobba"

Det finns ättiketer att köpa på Apoteket bara man anger att det är för "tekniskt bruk" funkar likadant som eter.

//Wolf
Citera
2002-12-10, 14:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag köpte fan en flaska Ether på apoteket förra året... vettefan om det va ättiksether eller nåt.. men det va en stor brun flaska som det stog Eter på hehe.. och de frågade inte vad jag skulle ha det till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in