• 1
  • 2
2008-07-25, 12:35
Medlem
TWISTRs avatar
Ja, är det någon som har uppgifter eller idéer om vad det är för personer som stal bensin och sedan körde på mannen som försökte stoppa dessa? Offret avled ju sedemera på sjukhuset under natten mot torsdag. Allt redovisas i denna länk: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2968681.ab

/T
Citera
2008-07-25, 19:55
Medlem
TengilKatos avatar
Enligt BLT:s läsare så rör det sig om en kulturberikare. Ytterligare en svensk offer för mångkulturen.

http://www.blt.se/nyheter/karlskrona...ad-(760726).gm
Citera
2008-07-25, 20:45
Medlem
TWISTRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TengilKato
Enligt BLT:s läsare så rör det sig om en kulturberikare. Ytterligare en svensk offer för mångkulturen.

http://www.blt.se/nyheter/karlskrona...ad-(760726).gm

såg oxå denna bild i svd och tyckte mig se något liknande en "mörkmuskig hand"... och jag känner dessvärre till det stora utbud av "utis:ar" som regionen med omnejd innehar... så återigen "historien upprepar sig..." (ingen högoddsare direkt)
Citera
2008-07-25, 21:05
Medlem
TengilKatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TWISTR
såg oxå denna bild i svd och tyckte mig se något liknande en "mörkmuskig hand"... och jag känner dessvärre till det stora utbud av "utis:ar" som regionen med omnejd innehar... så återigen "historien upprepar sig..." (ingen högoddsare direkt)

verkligen inte...tyvärr kommer inte straffet bli så hårt ska vi få se och utvisning blir det nog inte tal om. Frågan är hur man är funtad om man kör ihjäl någon för lite bensin. Har sett att BLT släpper igenom allt mer invandringskritiska kommentar än tidigare då sådana kommentarer som aldrig skulle publicerats för ca ett år sedan. Bådar gott för ett lite friare debattklimat...
Citera
2008-07-25, 23:13
Medlem
Och ni verkar, inte alltför överraskande, att ha helt fel.

"Haha j*vla nötter, kallas solbränd, j*vla blondiner. Så svensk de går att bli hahaha"

"Mannen i fråga på bilden är ingen utlänning. Han är svensk!!!"

"jag kan tala om för er att han inte är svart och inte är utländsk över huvudtaget! "
Citera
2008-07-26, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniker

"Haha j*vla nötter, kallas solbränd, j*vla blondiner. Så svensk de går att bli hahaha"

"jag kan tala om för er att han inte är svart och inte är utländsk över huvudtaget! "

Citerar du dig själv eller fattar jag noll? vem säger det du citerar? Är det du är du sjuk..
Citera
2008-07-26, 01:43
Medlem
Citat:

"Citat kräver källa för att säga något överhuvudtaget"
Citera
2008-07-26, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crassappeal
Citerar du dig själv eller fattar jag noll? vem säger det du citerar? Är det du är du sjuk..
Givetvis är det från kommentarerna på artikeln som postades tidigare i tråden. Det kanske var för uppenbart?
Citera
2008-07-26, 09:25
Medlem
Bilden

Citat:
Givetvis är det från kommentarerna på artikeln som postades tidigare i tråden. Det kanske var för uppenbart?
i tidningarna är ju för helvete på offret!!!! Kanske lite för uppenbart??..... De som gjort detta mot en fredlig 60årig man borde avrättas med ett nackskott!
Citera
2008-07-26, 20:02
Medlem
som vanligt blev ens fördommar bekräftade
att fula gubbens radar är så pricksäker
Citera
2008-07-26, 20:04
Medlem
cnasiuss avatar
så jävla onödigt att ett så ringa brott ska leda till att nån dör, så jävla onödigt
Citera
2008-07-30, 01:36
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinoveritas
som vanligt blev ens fördommar bekräftade
att fula gubbens radar är så pricksäker
Inte den här gången
http://frianyheter.wordpress.com/200...olle-reiz-dod/
Citera
  • 1