Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-24, 20:32
  #1
Medlem
Tjenna, jag undrar om man kan skapa en brygga mellan xboxet och internetet om man har telias mobila bredbands dogel(7,2mb/s). Alltså jag vill kunna lira online på krysslådan med mitt mobila bredband. En walkthrough skulle vara HÖGST uppskattat.

Peace.
Citera
2008-07-26, 01:19
  #2
Medlem
devilspawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konnyckel
Tjenna, jag undrar om man kan skapa en brygga mellan xboxet och internetet om man har telias mobila bredbands dogel(7,2mb/s). Alltså jag vill kunna lira online på krysslådan med mitt mobila bredband. En walkthrough skulle vara HÖGST uppskattat.

Peace.
Om jag var du så skulle jag ringt Microsofts support, riktigt bra personal där som säkert kan hjälpa dig.
Citera
2008-07-26, 10:50
  #3
Medlem
tvcasualtys avatar
Går nog om du bryggar anslutningarna (högerklick med din internetanslutning samt ethernet anslutning mot xbox markerade och välj "brygga". Funkar så på PC iaf. Vet ej om mac). Men du lär ju bli hatad på live då du lär lagga sönder matcherna. Mobilt bredband har ingen direkt snabb söktid eller så. Du lär landa på 1000+ i ping vilken match du än försöker spela
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback